روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16712
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1400 - 14:08 | | ارسال توسط :

مددی: آسیا جای داوران بی‌تجربه نیست/ قرار نیست دیاباته با هر گل پاداش بگیرد

مدیرعامل استقلال می‌گوید لیگ قهرمانان آسیا جای داوران بی‌تجربه نیست و باید در بازی‌ها از داوران مجرب استفاده شود.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال ، درباره تساوی تیمش مقابل الدحیل قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا می‌خواهم یک خسته نباشید جانانه به بازیکنان استقلال بگویم که با جان و دل برابر تیم قطری به میدان رفتند و همه تلاش خود را کردند تا دست پر از زمین خارج شوند. استقلال یک نمایش جانانه و پایاپای را ارائه داد و مثل بازی قبلی به هیچ وجه کمتر از حریفش ظاهر نشد و نمایش دلپذیری داشت.

او ادامه داد: همچنین لازم می‌دانم از کادر فنی جوان و مجربمان به خصوص آقای مجیدی هم یک تشکر داشته باشم. آقای مجیدی روحیه جنگندگی و فعل خواستن را در تیم جاری کرده و فارغ از نتیجه، هواداران از نحوه نمایش‌های تیم و تنوع تاکتیکی راضی هستند. البته من معتقدم که تساوی برابر الدحیل هم نتیجه خوبی بود و فراموش نکنیم که این تیم دو ماه قبل در جام باشگاه‌های جهان حضور داشت و قهرمان گذشته لیگ قهرمانان آسیا را با شکست بدرقه کرده بود.

مددی  افزود: به اذعان اکثر کارشناسان، استقلال در گروه مرگ قرار دارد و هر چهار تیم حاضر در گروه سوم مدعی صعود بودند که الان الشرطه از این رقابت کنار رفته و ۲ بازی سنگین دیگر باقی مانده است. من اعتقاد دارم که تیم استقلال با هدایت آقای مجیدی در این ۲ بازی هم موفق خواهد بود و ان‌شاءالله با صعود از گروهمان دل هواداران را شاد می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره داوری دیدارهای تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: متاسفانه در ۲ بازی اخیر داوری‌ها علیه ما بوده است. در بازی اول با الدحیل پنالتی آشکارمان را نگرفتند و در بازی اخیر یک پنالتی بی دلیل علیه ما گرفتند. ما اعتراض خود را به AFC اعلام کرده‌ایم و امیدواریم این شرایط عوض شود. آسیا جای داوران بی تجربه نیست و انتظار داریم AFC از داوران مجرب برای بازی های استقلال استفاده کند.

او در خصوص شرایط و وضعیت مصدومیت محمد نادری و  شیخ دیاباته خاطرنشان کرد:  به هرحال این دو بازیکن به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تا پایان بازی در زمین باشند. در حال حاضر هم کادر پزشکی در تلاش است تا این دو بازیکن را آماده کند و در صورت لزوم درباره شرایط این دو بازیکن اطلاع رسانی می‌شود.

مددی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره دیاباته و اینکه آیا این بازیکن به ازای هر گلش در لیگ قهرمانان آسیا ۱۰ هزار دلار پاداش می‌گیرد، گفت: خیر! اینگونه نیست. او آپشن‌هایی در قراردادش دارد ولی اینکه به ازای هر گل ۱۰ هزار دلار بگیرد، کذب محض است. بی تردید این حاشیه سازی‌ها نمی‌تواند روند خوب استقلال را متوقف کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم پشت تیم و کادر فنی باشند تا از این میدان با یاری خدای متعال عبور کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.