روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 38913
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 20 اسفند 1401 - 11:35 | | ارسال توسط :

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: توافق ایران و عربستان به نفع امنیت منطقه است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: همه تماس‌ها و واکنش‌ها از کشورهایی مثل عمان، عراق و قطر، نشان می‌دهد که این حرکت به نفع امنیت منطقه است.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،سید محمد حسینی روز شنبه در گفت‌وگویی با اشاره به توافق حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و عربستان، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به چین، گفت‌وگوهایی در این خصوص انجام شد که امروز نتایج عملی آن را شاهد هستیم؛ در دیدار علی شمخانی با طرف عربستانی و چینی، توافق‌نامه‌ای امضاء شد که بر اساس آن ظرف ۲ ماه آینده تبادل سفیر ایران و عربستان انجام و روابط دیپلماتیک برقرار می شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اضافه کرد: ۷ سال بود که به دلیل وجود مشکلاتی، روابط دو کشور قطع شده بود. حج عمره تعطیل شده بود و مردم علاقه‌مند نمی‌توانستند به مکه سفر کنند. به هرحال دو کشور، دو قدرت بزرگ متطقه هستند و عربستان نقش حائز اهمیتی روی بقیه کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد و از این جهت، همکاری‌ها می‌تواند بسیار موثر بوده و در همه حوزه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی می‌تواند آثار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: بنای جمهوری اسلامی به ویژه دلت سیزدهم، همواره بر همکاری بوده و در سفر رئیس‌جمهور به کشورهای منطقه نتایج مثبتی داشته است. همه تماس‌ها و واکنش‌ها از کشورهایی مثل عمان، عراق و قطر نشان می‌دهد که این حرکت به نفع امنیت منطقه است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.