روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46439
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 09 آذر 1402 - 9:37 | | ارسال توسط :

وزیر کشور: نمی‌توانیم در اختیارات هیات‌های نظارت دخالت کنیم

احمد وحیدی با اشاره به اینکه علاقه و تلاش ما حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات است، گفت: بررسی صلاحیت‌ داوطلبان اکنون در اختیار هیات‌های نظارت بوده و ما نمی‌توانیم دخالتی در این اختیارات داشته باشیم.
وزیر کشور: نمی‌توانیم در اختیارات هیات‌های نظارت دخالت کنیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،احمد وحیدی درباره اظهارات رئیس ستاد انتخابات کشور مبنی بر اینکه در مورد احراز صلاحیت‌ها در حال پیگیری هستیم که از همه جریان‌های سیاسی کاندیداها در انتخابات حضور داشته باشندف اظهار کرد: علاقه، تلاش و دعوت ما این بوده که همه جریان‌های سیاسی و سلایق وارد انتخابات شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با هیات‌های نظارت بر تایید صلاحیت داوطلبان بیشتر تعامل دارید؟ گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان پس از هیات های اجرایی، از اختیارات هیات‌های نظارت است و ما نمی‌توانیم در اختیارات هیات‌های  نظارت دخالت کنیم اما خواسته و تلاش خود (برای حضور همه جریان‌های سیاسی در انتخابات) را دنبال می‌کنیم و هیات‌های نظارت با دقت صلاحیت داوطلبان را بررسی کرده و به رهنمودهای رهبری مبنی بر رقابت و مشارکت به عنوان دو مولفه برای انتخابات توجه دارند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.