روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 41671
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 01 تیر 1402 - 11:44 | | ارسال توسط :

وصیت نامه شهدا در جامعه تبیین شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز پنجشنبه در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام جزیره کیش که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در وصیت نامه‌های خود همواره به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشتند که در این مسیر باید ادامه دهنده راه آنان […]

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» روز پنجشنبه در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام جزیره کیش که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در وصیت نامه‌های خود همواره به پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید داشتند که در این مسیر باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از ولی فقیه، کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان در امان نگه داشته است، افزود: امروز باید با حضور در عرصه‌های مختلف جنگ ترکیبی در دفاع از کشور و ارزش‌ها، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه کیش با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی، بیان کرد: این اقتدار بدون ایثار شهدا ممکن نبود.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، گفت: منصب قضا و عدالت مهمترین و یکی از پر خطیرترین مناضب اجتماعی ازدیدگاه اسلام است.

امام جمعه کیش: وصیت نامه شهدا در جامعه تبیین شود

مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام کیش، صبح امروز با حضور مدیران دولتی و فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی این جزیره برگزار شد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.