روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 10178
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, عمران و خدمات شهری تاریخ انتشار : 03 آذر 1399 - 7:15 | | ارسال توسط :

پاییز بهاری کیش با کاشت پنج و نیم میلیون بوته گل فصلی در جزیره کیش

معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ازتهیه پنج میلیون و نیم بوته گل فصلی برای گل کاری معابر جزیره کیش خبر داد.
پاییز بهاری کیش با کاشت پنج و نیم میلیون بوته گل فصلی در جزیره کیش

معاون امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ازتهیه پنج میلیون و نیم بوته گل فصلی برای گل کاری معابر جزیره کیش خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، غفارآقازاده با بیان اینکه کاشت گل، نهال و توسعه فضای سبز در زیبا سازی منظر شهری و ارتقای سطح سلامت روحی ونشاط اجتماعی شهروندان و گردشگران تأثیر بسزایی دارد، اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، شرکت عمران، آب و خدمات کیش نسبت به کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل پاییز در میادین و پارک‌های سطح جزیره اقدام کرده است.

وی با اشاره به آغاز طرح گلکاری نیمه دوم سال که از اوایل مهر ماه شروع شده و تا اواخر فروردین ماه سال آینده ادامه دارد، بیان کرد: طبق روال هرساله، عملیات کاشت گل‌های فصلی با خرید بیش از پنج و نیم میلیون بوته گل از انواع گونه‌های جعفری، آهار، اطلسی، رعنا، زیبا، کوکب، ستاره ای، آلیسوم، پریوش و … که از گونه‌های مقاوم به گرما و متناسب با شرایط آب و هوایی کیش هستند، با اولویت میادین و فضای شهری کیش انجام شده است.

آقازاده کاشت نهال و توسعه فضای سبز شهری را در کاهش آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: کاشت انواع درخت و درختچه‌های مقاوم و سازگار با هدف توسعه فضای سبز در معابر و پارک‌ها، بازسازی و بازپیرایی فضاهای شهری، وجین علف‌های هرز، هرس درختان و آرایش درختچه‌های سطح جزیره نیز به صورت مستمر در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد : تمام تلاش و توان خود را در راستای حفظ ونگهداری و گسترش فضای سبز شهری انجام می‌دهیم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش را یاری کنند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.