روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 6212
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 01 شهریور 1399 - 9:21 | | ارسال توسط :
کیش

پیام تبریک دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به مناسبت روز پزشک :

با سلام و تحیات الهی فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز برای گرامیداشت پزشک می باشد.
پیام تبریک دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش به مناسبت روز پزشک :

با سلام و تحیات الهی  فرا رسیدن اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می باشد.  میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه امانتی است گرانبها برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

یکم شهریور بهانه ایست برای تقدیر از زحمات و خدمات جامعه پزشکی که بعنوان مدافعان سلامت با فداکاری و گذشت سلامت و آسایش خود را در راه اعتلای سلامت جامعه در طبق اخلاص گذاشته اند.

امروز در شرایط سخت شیوع بیماری نوپدید قرن، این  عزیزان با تشخیص به موقع موارد کووید-۱۹، افتخار مدافعین سلامت را از آن خود کرده اند و با جان فشانی و تلاش شبانه روزی و مستمر برای شکست این دشمن خطرناک در تلاشند.

 اینجانب این روز را به همه پزشکان بخش های مختلف  که ایثارگرانه در راه سلامت جامعه قدم برمی دارند تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روز افزون این قشر خدوم را در جهت ارتقای جایگاه حرفه ای و سلامت مردم عزیز کشورمان آرزو می نمایم.   دکتر محمد رضا رضانیا/پزشک و خدمتگزار ملت شریف ایران

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.