روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 3506
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 10 تیر 1399 - 15:06 | | ارسال توسط :
غلامرضا جعفری

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و 87 کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۷ کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ با همکاری پلیس استان‌های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از پایگاه خبری پلیس، سردار” غلامرضا جعفری” اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با تلاش شبانه روزی و با همکاری ماموران انتظامی رودان، لنگه و خمیر با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی استان‌های فارس، بوشهر ، سیستان و بلوچستان و کرمان موفق شدند طی ۴ عملیات جداگانه ۴ باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

وی افزود: در این عملیات‌ها مجموعاً ۳ تن از قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ دستگیر، یک تن و ۸۷ کیلو مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و شیشه، یک قبضه سلاح جنگی کشف و ۴ دستگاه خودرو متعلق به سوداگران توقیف شد.

این مقام انتظامی استان میزان و قدر السهم مواد استان در این عملیات‌ها را ۴۱۶ کیلوگرم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب ماموران در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نبوده و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد می شود.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : پایگاه خبری پلیس
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.