روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 1881
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزش و تفریحات سالم تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1399 - 18:36 | | ارسال توسط :
اشکان مقدسی کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان:

کیش می تواند در برگزاری مسابقات ورزشی کشور پیشگام باشد

لیگ فوتبال باشگاه های کیش بدلیل پدیده ویروس کرونا همچنان تعطیل است و کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان امیدوار است که هرچه زودتر این ویروس که جهان ورزش را مختل کرده پایان یابد .
کیش می تواند در برگزاری مسابقات ورزشی کشور پیشگام باشد

لیگ فوتبال باشگاه های کیش بدلیل پدیده ویروس کرونا همچنان تعطیل است و کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان امیدوار است که هرچه زودتر این ویروس که جهان ورزش را مختل کرده پایان یابد .

اشکان مقدسی کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی روزنامه اخبار کیش اظهار داشت : از سال ۹۱ تا کنون در لیگ فوتبال باشگاه های کیش حضور داریم و فصل گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه های کیش شدیم و توانستیم به  لیگ کشور راه پیدا کنیم .

وی افزود: در سالهای گذشته عناوین مختلفی را هم کسب کردیم و امیدواریم تکلیف لیگ ۹۸/۹۹ مشخص شود تا بتوانیم برای شرکت در فصل بعد اعلام حضور کنیم و شاهد یک لیگ پویا و خوب در کیش باشیم . در فصل ۹۸/۹۹ به دلیل حضور در لیگ سوم باشگاه های کشور یک مقدار در جذب بازیکنان به مشکل خوردیم و با تأخیر تیم را آماده کردیم، اما باز هم توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سرخپوشان ادامه داد: هنوز هیچ خبری از برگزاری مسابقات لیگ فوتبال باشگاه های کیش به ما اعلام نشده است و امیدواریم هیأت فوتبال برنامه های لازم در این زمینه را انجام دهد تا در برگزاری فصل جدید تیم ها به مشکل نخورند، در کشور آلمان با برنامه ریزی های که انجام شده بازی‌های باقی مانده لیگ‌ها در ژوئن و جولای (خرداد و تیر) برگزار شوند. لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم احتمالا اوایل آگوست (مرداد) به انجام برسند. 

وی خاطرنشان کرد: جزیره کیش با پتانسیلی که دارد می تواند در کشور پیشگام باشد و با برنامه ریزی های خوب و دقیق ادامه لیگ باشگاه های کیش را با رعایت اصول بهداشتی و شرایط مساعد کنترل بیماری کرونا از سر بگیرد .

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.