روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 42863
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1402 - 10:27 | | ارسال توسط :

گزارش توئیتری عبداللهیان از نشست سازمان همکاری‌های اسلامی

حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست مجازی سازمان همکاری‌های اسلامی طرح‌هایی را برای جلوگیری و برخورد با توهین به قرآن کریم ارایه کرد.
گزارش توئیتری عبداللهیان از نشست سازمان همکاری‌های اسلامی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،امیرعبداللهیان در گزارش توییتری از حضور در نشست مجازی سازمان همکاری اسلامی در خصوص اهانت به قرآن کریم افزود: پیشنهاد جرم‌انگاری بین‌المللی این اقدامات، اعزام هیاتی از OIC به این دو کشور ( سوئد و دانمارک ) را مطرح کردم.

وی ادامه داد: همچنین در این نشست خواستار مجازات‌ عاملین توهین به قرآن کریم و در صورت تکرار ، کاهش یا قطع‌ روابط و تحریم‌خرید کالاهای این دو کشور شدم.

هجدهمین نشست فوق العاده وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی به منظور بررسی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد و دانمارک و جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عراق و پادشاهی عربستان سعودی به شکل ویدئو کنفرانس (برخط) عصر دوشنبه – نهم مرداد – با حضور اعضای این سازمان برگزار شد و شرکت کنندگان بر ضرورت اقدام موثر از سوی جهان اسلام برای مقابله با پدیده شوم اسلام هراسی، نفرت‌پراکنی و اعمال تبعیض و خشونت علیه مسلمانان و ارزش‌های ادیان الهی تاکید کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.