روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 42130
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 16 تیر 1402 - 15:46 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: اسلام با حجاب به دنبال واگذاری مسوولیت‌های اجتماعی به زنان است

امام جمعه کیش گفت: اسلام با واجب کردن حجاب به دنبال واگذاری مسوولیت‌های اجتماعی به زنان است و ادعای محدودیت زنان با حجاب از اساس باطل است.
امام جمعه کیش: اسلام با حجاب به دنبال واگذاری مسوولیت‌های اجتماعی به زنان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جزیره کیش حجاب را ضامن امنیت حضور زنان در جامعه دانست و اظهار کرد: اسلام با واجب کردن حجاب به دنبال نقش آفرینی زنان در جامعه است.

وی با محکوم کردن توهین به قرآن کریم و ارزش‌های اسلامی در کشور سوئد، افزود: عشق به اسلام و اهل بیت در بین جوانان غربی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و دشمنان اسلام از این اتفاق در هراسند.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان اسلام به حدی از درماندگی رسیدند که توهین به مقدسات را دستور کار قرار دادند؛ دین اسلام نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمامی ملت‌های آزاده جهان برنامه‌های زیادی برای سعادت بشر دارد و به همین دلیل استکبار جهانی از آن هراس دارد.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاشند تا با تخریب چهره اسلام مانع قدرت گرفتن انسان‌های آزاده دنیا شوند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه جهان اسلام برای برخورد با توهین به مقدسات اسلام در سوئد باید تذکرات جدی به این کشور بدهند، ادامه داد: توهین به مقدسات اسلام از طریق مجامع بین المللی پیگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به اعتراض مردم فرانسه علیه حکومت فاسد این کشور، گفت: همان کشورهایی که به دنبال فتنه انگیزی در ایران بودند، امروز خداوند توطئه آنان به خود آنان بازگردانده است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با اشاره به اقتدار جبهه مقاومت به رهبریت جمهوری اسلامی در منطقه، بیان کرد: وعده نابودی اسراییل نزدیک است.

وی ادامه داد: زمانی نگرانی‌ استکبار جهانی ارسال سیم خاردار به ایران بود، اما امروز دغدغه آنان سلاح‌های پیشرفته و بازدارنده ایران است که وحشت بر تن آنان افکنده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.