روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 40596
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 26 اردیبهشت 1402 - 15:57 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: تشکل‌های صنفی نقش بسزایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دارند

امام جمعه کیش با تاکید بر ضرورت توجه به مباحث فرهنگی،‌ گفت: بهره‌مندی از تشکل‌های صنفی در مباحث فرهنگی نقش بسزایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دارد.
امام جمعه کیش: تشکل‌های صنفی نقش بسزایی در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دارند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،‌ حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش با بیان اینکه دخیل کردن مردم در کارهای فرهنگی همواره خروجی مثبتی داشته است، اظهار کرد:‌ باید از هر طریقی میزان مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی را افزایش داد.

وی با اشاره به اهمیت نهادنیه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر نباید مختص یک گروه یا جریان خاصی تلقی شود.

امام جمعه کیش افراط و تندروی یا تفریط و کم توجهی در مباحث فرهنگی را منجر به شکست دانست و ادامه داد: باید توجه کرد که بی توجهی به ارزش‌ها، قانون شکنی و ترویج ناهنجاری در جامعه به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه نیازمند یک هم افزایی و همکاری در جزیره کیش برای اقدامات فرهنگی اثرگذار هستیم، اظهار کرد:‌ نیکی‌های فرهنگی کیش باید در جامعه بازگو شود.

حجت الاسلام «بی‌نیاز» از مسوولان خواست تا توجه ویژه‌ای به اجرای مصوبات فرهنگی در این جزیره داشته باشند و ادامه داد: مصوبات فرهنگی باید با یک روحیه جهادی به مرحله اجرا درآید.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.