روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37835
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 08 بهمن 1401 - 16:01 | | ارسال توسط :

اولین واکنش و تحرکات بایدن درباره عملیات مقاومتی در قدس اشغالی

در پی عملیات مقاومتی در منطقه «نفیه یعقوب» در بیت‌المقدس که ۹ کشته و ۱۲ زخمی برجای گذاشت کاخ سفید عصر جمعه واکنش نشان داد.
اولین واکنش و تحرکات بایدن درباره عملیات مقاومتی در قدس اشغالی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،در بیانیه کاخ سفید ضمن «تروریستی» خوانده شدن عملیات قدس آمده است: ما به شدت این حمله «تروریستی» را که در کنیسه یهودی در قدس روی داد محکوم می‌کنیم و تاسف و اندوه خود را درخصوص کشته‌های آن ابراز می‌داریم.

کاخ سفید افزود: این حمله به شکل فاجعه‌باری در سالروز هولوکاست روی داده است. آمریکا حمایت کامل خود را از دولت و مردم اسرائیل اعلام می‌کند. بنا به دستور جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا تیم امنیت ملی کشور فورا با همتایان اسرائیلی برای ارائه حمایت مناسب و کمک به زخمی‌ها و تحویل مرتکبان این جرم به دستگاه عدالت تماس برقرار کرد.

وزارت خارجه آمریکا نیز به شدت این عملیات را محکوم و با اسرائیل اعلام همبستگی کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا این حادثه را بسیار وحشتناک خواند. او افزود: ما این حمله «تروریستی» را به شدت محکوم می‌کنیم و همچنان متعهد به حفظ امنیت اسرائیل هستیم  و با شرکای اسرائیلی در تماسیم.

این سخنگو همچنین گفت: تاکنون تغییراتی در سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه روی نداده است و ما بارها نسبت به نیاز به کاهش تنش صحبت کرده‌ایم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.