روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 24502
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 14:23 | | ارسال توسط :

تامین اجتماعی کیش ماهانه یک هزار و ۲۰۰ بازرسی انجام می دهد

رییس شعبه تامین اجتماعی کیش گفت: بازرسان این اداراه ماهانه یک هزار و ۲۰۰ باز از کارگاه های فعال جزیره بازدید می کنند.
تامین اجتماعی کیش ماهانه یک هزار و ۲۰۰ بازرسی انجام می دهد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،حبیب حبیبی روز چهارشنبه اظهار داشت: این تعداد بازرسی شامل یک هزار مورد بازرسی روتین و ۲۰۰ مورد بازرسی کشفی است که تمام این بازرسی های در راستای احقاق حقوق کارگران و کارفرمایان انجام می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در این اداره ۲ بازرس به صورت مداوم روند بازرسی از کارگاه ها را انجام می دهند افزود: با توجه به فعالیت ۲ هزار و ۳۰۰ کارگاه در جزیره به جز بازرسی های کشفی هر کدام از این کارگاه ها باید در هر چهار ماه یکبار مورد بازرسی قرار بگیرد.

رییس شعبه تامین اجتماعی کیش یادآور شد: با توجه به مواد ٣٩ ، ۴٧ ، ١٠٢ قانون تامین اجتماعی و ماده ٩٢ قانون نظام صنفی به منظور اجرای دقیق عملیات بازرسی از کارگاههای مشمول و گسترش پوشش بیمه ای و نظارت موثر  این اداره آماده دریافت هرگونه گزارش به صورت محرمانه است.

وی افزود : سازمان تامین اجتماعی با رویکرد ارایه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان درصدد بالا بردن کیفیت خدمات و همچنین افزایش روشهای نظارتی واحدهای اجرایی خود است که امیدواریم جامعه کارفرمایی و بیمه شدگان از این طرح مهم منتفع شوند .

حبیبی همچنین از خدمات هوشمند تامین اجتماعی در سامانه ۳۰۷۰ خبر داد و گفت: بعد از تایید بازرسی، برای کارفرما پیامکی ارسال می‌شود که می‌تواند نتیجه بازرسی را از طریق پورتال مشاهده کند و دیگر نیازی به ابلاغ و پرینت از سوی شعب نیست. همچنین کارفرما و بیمه شده می‌توانند به فرایند بازرسی اعتراض کرده و آن را در پورتال ثبت کنند.

هم اکنون ۸۱ هزار نفر زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی جزیره کیش هستند که ۳۶ هزار و ۸۳۰  نفر از این تعداد بیمه شده اصلی هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.