روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 38894
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 19 اسفند 1401 - 14:19 | | ارسال توسط :

تحویل بدون نقص واحدهای مسکن مهر تا سال ۱۴۰۲

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر ،معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بافعالیت های مستمر که انجام می‌شود برای افزایش کیفیت واحدهای مسکونی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که تا سال ۱۴۰۲ واحدهای مسکن مهر را تکمیل و بدون نقص تحویل دهیم. جعفری افزود: با تلاش جهادی که انجام می‌دهیم امیدوار هستیم به نقطه‌ای […]

تحویل بدون نقص واحدهای مسکن مهر تا سال ۱۴۰۲

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری مهر ،معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بافعالیت های مستمر که انجام می‌شود برای افزایش کیفیت واحدهای مسکونی تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که تا سال ۱۴۰۲ واحدهای مسکن مهر را تکمیل و بدون نقص تحویل دهیم.

جعفری افزود: با تلاش جهادی که انجام می‌دهیم امیدوار هستیم به نقطه‌ای برسیم که واحدها را تحویل و کارها را تکمیل کنیم و پروژه‌ها را بدون نقص تحویل دهیم.

وی گفت: امروز سیاست‌های ما در رابطه با سیاست زیست فناورانه و زیست مهدویت است تا آنچه فراخور مردم است را تحویل دهیم.

جعفری تصریح کرد: با منابع، امکانات تأمین شده و برنامه ریزی که انجام می‌دهیم در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نواقص جبران خواهد شد و مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.