روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47182
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 17 دی 1402 - 12:34 | | ارسال توسط :

حضور وزیر ورزش در مراسم گرامیداشت تختی

وزیر ورزش و جوانان با حضور بر سر مزار جهان پهلوان تختی در ابن بابویه شهر ری، پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت وی را گرامی داشت.
حضور وزیر ورزش در مراسم گرامیداشت تختی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و برخی پیشکسوتان کشتی ایران در کنار مردم و علاقه‌مندان به جهان پهلوان تختی، با حضور بر سر مزار وی در ابن بابویه شهر ری، پنجاه و ششمین سالگرد درگذشت تختی را گرامی داشتند.

وزیر ورزش در حاشیه این مراسم، گفت: پنجاه و ششمین سالگرد مرحوم جهان پهلوان تختی است. هر سال در این روز این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. ما هم در کنار مردم در این مراسم حاضر شدیم تا یاد و خاطره مرحوم تختی را گرامی بداریم.

وی افزود: یاد تختی همیشه زنده خواهد بود چرا که او علاوه بر قهرمان بودن، یک پهلوان بود. پهلوانی در کنار قهرمانی است که باعث ماندگاری نام‌ها می‌شود. رفتار و منش تختی باعث ماندگار شدن نام او شد. کما اینکه می‌بینیم بعد از ۵۶ سال، مردم اینچنین پرشور یاد و خاطره او را گرامی می‌دارند.

به گزارش ایسنا در این مراسم، پیشکسوتانی همچون محمدرضا طالقانی، علی اکبر حیدری، سلمان حسام، منصور جهانیان، شروین اسبقیان، عطایی، محمد محمودی و اکبر فیض حضور داشتند اما روسای فدراسیونهای ورزشی غایب بودند.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.