روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20807
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400 - 14:34 | | ارسال توسط :

فعالیت مراکز تجاری کیش از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در زمان محدود، فعالیت مراکز تجاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ خواهد بود.
فعالیت مراکز تجاری کیش از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، دکتر محمدرضا رضانیا افزود: آمار تحلیلی ارائه شده در جلسه تخصصی ستاد مقابله با کرونا نشان دهنده تاثیر مثبت محدودیت‌های گذشته در روند کاهش بیماری و بستری در بیمارستان کیش است.

وی گفت: بر همین اساس فعالیت تمام مراکز تجاری کیش که در حال حاضر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ است با هدف پیشگیری از ازدحام جمعیت در زمان محدود، فعالیت این مراکز به صورت یکسره از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ خواهد بود.

سخنگوی شورای سلامت کیش، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط عوامل جامعه بازاریان، کمیته نظارت ستاد تخصصی مقابله با کرونا در سطح مراکز تجاری کیش با جدیت تمام بررسی می‌شود.

دکتر رضانیا گفت: صنوفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، متخلف شناخته شده و به مدت ۱۵ روز مکان تجاری آن صنف پلمپ می‌شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش افزود: به منظور پیشگیری از ورود مجدد به شیب صعودی بیماری در کیش نیاز هست در زمان حضور در غرف و فعالیت مراکز تجاری، تمام شیوه نامه‌های بهداشتی به دقت رعایت شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.