روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19710
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 30 تیر 1400 - 12:45 | | ارسال توسط :

قالیباف عیدقربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عیدسعید قربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت و انسجام و یکپارچگی بین کشورهای مسلمان را مظهر پیشرفت و تقویت جهان اسلام دانست.
قالیباف عیدقربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «محمدباقر قالیباف» به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید قربان در پیامی این عید را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است: خرسندم صمیمانه‌ترین، تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام گفت: همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشورهای مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشورهای اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی است.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

قالیباف خاطرنشان کرد: فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.