روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 42854
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 09 مرداد 1402 - 17:04 | | ارسال توسط :

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: شرکت‌های دانش بنیان محصولات «نیاز محور» تولید کنند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید با اشاره به نقش شرکت‌های دانش بنیان در توسعه، گفت:‌ تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان فعال در کیش باید بر اساس «نیاز محور» و با هدف تامین بخشی از ضرورت‌های توسعه کشور شکل گیرد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،«رحیم سرهنگی» طی بازدید از برخی واحدهای دانش بنیان فعال در جزیره کیش با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد:‌ شرکت‌های دانش بنیان با تولید محصولات نیاز محور باید مانع خروج ارز از کشور شوند که در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش برای حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش بنیان،‌ نوآور و فن آوور محور تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

وی همچنین توجه به تولید محصولات صادرات محور با هدف ارز آوری به کشور توسط شرکت‌های دانش بنیان را ضروری دانست و ادامه داد: شرایط جغرافیایی و زیرساخت‌های موجود در کیش، زمینه مناسبی برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان فراهم کرده که در همین راستا سازمان منطقه آزاد نیز تسهیل کننده آن خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: شرکت‌های دانش بنیان محصولات «نیاز محور» تولید کنند

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرکل خدمات ارزی و مالی سازمان توسعه تجارت این سازمان با هدف بررسی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان از برخی شرکت‌های دانش بنیان بازدید کردند.

طی بازدید از شرکت «کیش مدیفارم» عدم تخصیص ارز جهت تامین مواد اولیه دارو به عنوان مشکل اصلی این شرکت اعلام شد که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای رسیدگی سریع به مشکل این واحد تولیدی دستورات لازم را صادر کرد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.