روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 20 September , 2024
امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 17 ربيع أول 1446
شناسه خبر : 32384
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 15 تیر 1401 - 9:56 | | ارسال توسط :

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: همدلی می توان راهگشای تمامی بحران های موجود در کیش باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین ارسال کمک های کیشوندان به آسیب دیدگان ناشی از زلزله در بندرلنگه گفت: ما بحران های مختلفی را در کیش داریم که با همدلی می توانیم از آن ها گذر کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: همدلی می توان راهگشای تمامی بحران های موجود در کیش باشد

به گزارش روزنامه اخبار کیش، مهدی کشاورز در این آیین با بیان اینکه در تمامی دنیا همواره شاهد بروز حوادث و بحران های مختلف و کمک های مردمی برای عبور از شرایط بحران هستیم اظهار کرد: اما چنین رویکردی در جوامع اسلامی به دلیل اعتقادات مذهبی می تواند زمینه ساز رشد برای فرد و جامعه شود.

وی با اشاره به اینکه پس از بروز زلزله در هفته های گذشته که کیش نیز درگیر آن بود شاهد تخریب برخی از روستاهای استان هرمزگان بودیم اضافه کرد: با اینکه کیش نیز در این حادثه خسارات جزئی داشت اما این حادثه موجب انسجام در بخش های مختلف مردمی شد که مصداق کامل بنی آدم اعضای یکدیگرند است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: ما شاهد بی قراری مردم برای یاری رساندن به همنوعان هستیم که رویکرد بسیار زیبایی است.

وی با تقدیر از همدلی بخش های دولتی، خصوصی و مردم در جمع آوری کمک های مومنانه برای آسیب دیدگان این حادثه افزود: اگر بسیاری از مشکلات موجود در جزیره کیش را در قالب همین انسجام و همدلی آورده و از قالب های سازمانی دور شویم می توانیم بر بحران های مختلفی که شاهد آن هستیم فائق آمده و کارهای بزرگی انجام دهیم.

کشاورز با بیان اینکه سازمان با بودجه محدودی دارد و با محدودیت های قانونی و بروکراسی های اداری روبروست اما بخش خصوصی فارغ از این محدودیت هاست تصریح کرد: لزوما نباید اتفاق و حادثه بدی رخ دهد تا به این تفکر برسیم که با همدلی می توان بر مشکلات پیروز شد. وی با تاکید بر اینکه با ظرفیت های موجود و با محوریت حضور امام جمعه کیش می توان کارهای بزرگی انجام داد خاطر نشان کرد: تفکر باید تفکر بسیجی و امیرالمومنینی باشد که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد زیرا در این تفکر محدودیتی وجود ندارد.

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : روزنامه اخبار کیش
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.