روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 41694
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 تیر 1402 - 16:46 | | ارسال توسط :

مدیرعامل منطقه آزاد کیش: از راه‌اندازی گمرک در بندر چارک حمایت می‌کنیم

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش بندر چارک در توسعه جزیره کیش گفت: در چهار چوب قانون از راه‌اندازی گمرک در بندر چارک حمایت می‌کنیم.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات بندر چارک با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد علاوه بر توسعه کیش در تلاش برای توسعه مناطق اطراف نیز است، افزود: معتقدیم که توسعه بندر چارک می‌تواند در توسعه کیش نیز نقش آفرینی کند.

وی‌ با بیان اینکه سرمایه گذاری در توسعه چارک باید در قالب طرح جامعه توسعه این بندر انجام شود، ادامه داد: اختصاص اعتبار برای توسعه بندر چارک را هزینه نیست و بلکه آن را سرمایه گذاری در توسعه منطقه توصیف می‌کنیم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به نقش بندر چارک در بحث ورود گردشگران به کیش از طریق مسیر دریایی، بیان کرد: در چهارچوب قانونی از توسعه بندر چارک حمایت می‌کنیم.

وی به جلسات مشترک برگزار شده با وزیر اقتصاد اشاره کرد و گفت: دکتر خاندوزی نیز تاکید ویژه‌ای به توسعه بندر چارک دارند.

«سرهنگی» با بیان اینکه توسعه منطقه باید منجر به ارتقا تراز اقتصادی و بهبودی وضعیت معیشتی مردم شود، اظهار کرد: برای تحقق این امر از تمامی ظرفیت‌های قانونی بهره‌مند خواهیم شد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.