روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 38870
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 18 اسفند 1401 - 10:54 | | ارسال توسط :

هشدار انصارالله یمن درباره ورود به نبردی سرنوشت ساز برای پایان دادن به تجاوز و محاصره

یک رهبر جنبش انصارالله یمن اظهار داشت، مذاکرات با دولت مستعفی درباره تبادل اسرا ممکن است به جایی نرسد و آنها وارد جنگی سرنوشت‌ ساز برای پایان دادن به تجاوز و محاصره شوند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،محمد البخیتی، از رهبران گروه انصارالله یمن در توییتی نوشت: مذاکرات ممکن است نتیجه‌بخش نباشد و ما ناچار شویم به منظور پایان دادن به تجاوز و لغو محاصره وارد نبردی تعیین‌کننده شویم. بنابراین به برادران یمنی خود که همچنان در صف دشمن قرار دارند، توصیه می‌کنیم که برای پیوستن به صف مجاهدان در امتداد خطوط تماس آماده شود و آنها را قادر سازند تا به سرعت درگیری را فیصله دهند.

وی ادامه داد: ما توجه آنها را به این موضوع جلب می‌کنیم که جنگ در رویارویی با دشمنان مسابقه فوتبال نیست و هر کس که در صف متجاوزان باشد سرنوشتش تا ابد جهنم خواهد بود، به خصوص پس از اینکه حقیقت متجاوزان برای همه آشکار شده است و صحنه‌های حضور نیروهای آمریکایی و انگلیسی در استان‌های اشغالی پشت کسانی که در صف دشمن می‌جنگد بر هیچ کس پوشیده نمانده است.

پیش از این یک منبع سیاسی یمن به اسپوتنیک گفت که سازمان ملل در حال انجام ترتیبات برای برگزاری نشست میان نمایندگان دولت مستعفی یمن و گروه انصارالله در شهر ژنو است تا درباره راه‌های پیشبرد در پرونده تبادل اسرا در یمن مذاکره کنند.

این منبع ادامه داد: نشست مقدماتی در روز جمعه برگزار خواهد شد تا مسائل مربوط به اجرای بزرگترین روند تبادل اسرا در یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف سعودی به این کشور بررسی شود.

وی تاکید کرد: قرار است در این نشست در خصوص تبادل۲۲۲۳ اسیر و بازداشتی در یمن رایزنی شود. هم چنین لیست اسامی اسرایی که قرار است آزاد شوند از جمله نظامیان وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی نهایی می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.