روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 35850
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1401 - 11:29 | | ارسال توسط :

پایش شرکت‌های دانش‌بنیان کیش آغاز شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: به منظور ارایه حمایت های مطلوب‌تر، پایش شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و استارتاپی این جزیره آغاز شد.
پایش شرکت‌های دانش‌بنیان کیش آغاز شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، مهدی کشاورز روز دوشنبه در حاشیه بازدید از دفتر مجموعه رویان در کیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت و ماموریت های شرکت های دانش بنیان ، استارتاپی، خلاق و شتاب دهنده این جزیره برای آنکه بتوانیم حمایت های مطلوب تری به آنان ارایه کنیم در حال پایش هستند.

وی افزود: بر اساس سیاست های دولت و تاکیدات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این شرکت ها در صورتیکه زیر پوشش این معاونت باشد باید به شکل ویژه تری در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حمایت شوند و با این پایش می توانیم نیاز آنها را سنجیده و فعالیتشان را راستی آزمایی کنیم.

کشاورز با بیان اینکه تبدیل مرکز نوآوری جزیره کیش به یک مرکز الگو در کشور از دیگر اهداف این ارزیابی است گفت: همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان، خلاق، استارتاپی و شتاب دهنده که طرح های خود را برای رفع مشکلات جزیره انجام دهند نیز در دستور کار است.

وی در خصوص فعالیت مرکز رویان در کیش نیز اظهار کرد: هم اکنون با تلاش این مرکز فضای آزمایشگاهی و آموزشی خوبی در جزیره ایجاد و تا کنون بیش از ۴۰ دوره آموزشی و برای افزایش غنای اقدامات گذشته آن، انجام شده است.

کشاورز گفت: برای تحقق نگاه گردشگر علمی، مقرر شده  طبق تفاهم نامه منعقد شده با مرکز رویان محوریت این هدف را  به عهده بگیرند و نسبت به توسعه بیش از پیش با نگاه حل مشکلات جزیره در حوزه های آموزشی و علمی اقدام کنند.

هم اکنون بیش از ۵۰ شرکت دانش بنیان، خلاق، استارتاپی و شتاب دهنده زیر مجموعه مرکز نواوری جزیره کیش در زمینه های مختلف در حال فعالیت هستند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.