روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 19 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 26170
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 30 دی 1400 - 13:17 | | ارسال توسط :

آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک برای تسهیل سفر‌های نوروزی

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک را گامی دیگر در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نورورزی عنوان کرد.
آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک برای تسهیل سفر‌های نوروزی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عزت اله محمدی در دومین جلسه کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش از ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سامانه هوشمند خرید بلیت، پذیرش هوشمند خودرویی و افزایش دستگاه‌های هوشمند ارائه خدمات به مسافران نوروزی در بنادر چارک و کیش خبر داد.

وی گفت: ساماندهی شناور‌های مسافری و حمل خودرویی برای ارائه خدمات مناسب در بنادر کیش، لنگه، چارک و آفتاب و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس کمیته حمل و نقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش بر نقش مهم فرودگاه و بنادر کیش، به عنوان دو مبادی ورودی و خروجی جهت میزبانی از گردشگران نوروزی تاکید کرد.

عزت اله محمدی افزود: تامین ایمنی سفر‌های هوایی و دریایی، افزایش ایمنی پایانه‌ها، شناور‌ها و مسیر‌های تردد، هم افزایی ارگان‌های مربوطه و تیم‌های عملیاتی، پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری در مسیر‌های هوایی و دریایی برعهده این کمیته خواهد بود.

وی افزود: رویکرد این کمیته ارتقاء ایمنی سفر‌های دریایی و هوایی، جستجو و نجات دریایی و آمادگی تیم‌های عملیاتی در نوروز ۱۴۰۱ است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.