روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 37692
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 03 بهمن 1401 - 16:19 | | ارسال توسط :

آغاز نام نویسی جشنواره ماه عسل کیش برای زوج‌های جوان

مشاور و مسئول پیگیری ویژه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زوج‌های جوان زیر ۳۰ سال با تاریخ ازدواج امسال می‌توانند در جشنواره ماه عسل کیش شرکت کنند.
آغاز نام نویسی جشنواره ماه عسل کیش برای زوج‌های جوان

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علیرضا فاطمیان پور با بیان اینکه زوج‌های جوان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به آدرس maheasal.kish.ir مراجعه کنند،گفت: زوج‌های جوان زیر ۲۵ سال با مهریه تا ۱۴ سکه از ۶۰ درصد تخفیف، زوج‌های زیر ۲۵ سال با مهریه تا ۱۱۰ سکه ۵۰ درصد تخفیف، زوج‌های زیر ۳۰ سال با مهریه تا ۱۴ سکه تا ۳۰ درصد تخفیف و بالاخره زوج‌های زیر ۳۰ سال تا ۱۱۰ سکه از ۲۰ درصد تخفیف این جشنواره بهره مند می‌شوند.

وی افزود: قرعه کشی این جشنواره پنجم بهمن انجام می‌شود و در مرحله اول سفر‌ها که از نیمه بهمن آغاز می‌شود تا تیر ۱۴۰۲ هزار زوج به کیش سفر خواهند کرد.

فاطمیان پور بیان کرد: در این سفر علاوه بر تخفیف‌های ویژه چهار گروه مهریه ای، بلیت رفت و برگشت، اسکان هتل، بسته‌های گردشگری، تفریحی، استفاده از تفریحات دریایی و فرهنگی به زوج‌ها ارائه می‌شود.

وی گفت: زوج‌هایی که در این جشنواره شرکت کنند و تا دو سال آینده هم صاحب فرزند می‌شوند، می‌توانند از سفر به کیش با تخفیف ۵۰ درصد بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد هم در مراسم رونمایی این جشنواره از برنامه ریزی برای ارائه کارت سفر با هدف تسهیل سفر ایرانیان به مناطق آزاد با همکاری بانک‌های عامل خبر داد.

مهدی حسین زاده اضافه کرد: هم اکنون رایزنی‌های اولیه برای راه اندازی این کارت انجام شده و برخی از بانک‌ها موافقت اولیه خود را اعلام کرده اند و از دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها نیز درخواست می‌کنیم برای اجرای موفق این طرح با دبیرخانه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این طرح تلاش می‌شود مردم بدون هیچ گونه احساس فشاری بتوانند کارت سفر را با اقساط بلند مدت تهیه کنند افزود: اولویت با خانواده‌هایی خواهد بود که امکان سفر برای آن‌ها کمتر فراهم است.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.