روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 16280
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 25 فروردین 1400 - 13:31 | | ارسال توسط :

آماده سازی شرایط حضور تیم ملی فوتبال در جزیره کیش

رییس هیات فوتبال کیش گفت: برای حمایت تیم ملی در راه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش  روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، محمود پازوکی، گفت:پس از حضور مسئولین فدراسیون، مواردی که نیاز به ترمیم، تغییر یا بازسازی داشت را در دستور کاری خود قرار دادیم تا در زمان حضور تیم ملی در جزیر کیش، تمامی شرایط مهیا شود.
وی افزود: بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیئت فوتبال، تعویض و بازسازی تابلو‌های تمام ورودی‌ها و خروجی‌ها از جمله تابلو‌های رختکن‌ها و سرویس بهداشتی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفت.
پازوکی با اشاره به اینکه رختکن‌ها آماده شده است و سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها در رختکن‌ها نیز کامل شده اند، گفت: نیمکت‌های ذخیره در حال بازسازی و تمام صندلی‌های خریداری شده و در حال تعویض است.
رییس هیات فوتبال کیش گفت: پس از بررسی نور‌های استادیوم مشکلات آنها برطرف شده و پرژکتور‌های آن سفارش داده شده است. پازوکی با اشاره به خرید تور‌های دروازه ها گفت: گروه متخصص چمن برای استقرار در محل استادیوم برای تکمیل و آماده سازی زمین از امروز در جزیره مستقر می‌شوند تا اقدامات نهایی در خصوص زمین چمن مناسب انجام شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.