روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17456
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1400 - 10:38 | | ارسال توسط :

آمادگی نسبی ملی پوشان در اردوی کیش

مشاور عالی فدراسیون نابینایان و کم بینایان با اشاره به آمادگي نسبي ملي پوشان ، گفت: دیدار تدارکاتی با روسیه و اردوی کیش برای ملی پوشان فوتبال پنج نفره بسیار سودمند است.
آمادگی نسبی ملی پوشان در اردوی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علی اصغر هادیزاده گفت:  امکانات مطلوب، زمین‌چمن مناسب ورزشگاه المپیک کیش و از همه مهمتر حمایت و پشتیبانی مسئولان منطقه آزاد کیش بهترین شرایط را برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران و همچنین روسیه فراهم کرده تا این اردوی تدارکاتی در مطلوب‌ترین وضعیت برگزار شود.


هادیزاده در خصوص شرایط بازی نخست ایران و روسیه که به برتری ملی پوشان کشورمان انجامید، گفت: با توجه به شرایط کرونا تیم کشورمان حدود یکسال فعالیت نداشت، ولی با ارائه برنامه‌های غیر حضوری کادر فنی برای بازیکنان و متعاقب آن اردوی شیراز و پس از آن تمرینات چند روزه اخیر در کیش، ملی پوشان رفته رفته به یک آمادگی نسبی رسیدند.

وی گفت: ملی پوشان در این مسابقه نمایش خوبی ارائه دادند و قطعا در بازی دوم علیرغم گرمای کیش به وضعیت مطلوب تری خواهند رسید.


وی تیم روسیه را یک حریف جدی و خوب توصیف کرد و افزود: تیم روسیه در این مسابقه تیمی آماده، پرقدرت و مهیایی نشان داد و مسلما ملی پوشان از رویارویی با آن‌ها تجربه گرانبهایی کسب کرده و این نبرد به ارزیابی کادر فنی تیم ما هم کمک موثری خواهد کرد.


هادیزاده افزود: فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان ابتکار جدیدی را ارایه داد و به کشور‌های همسایه اعلام کرد که با انجام مسابقات و اردو‌های مشترک تحت حمایت و مساعدت ایبسا (ibsa) سطح آمادگی تیم‌های ملی خود را ارتقا دهند و اردوی تدارکاتی ایران و روسیه در کیش در راستای این برنامه فدراسیون جهانی برگزار شد.

وی گفت: قطعا پخش زنده این دو مسابقه دوستانه، نظارت فدراسیون جهانی و دیگر کشور‌ها را به همراه خواهد داشت.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.