روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 7810
  پرینتخانه » ایران, سیاسی تاریخ انتشار : 06 مهر 1399 - 10:36 | | ارسال توسط :
جانشین فرمانده کل ارتش:

آمریکایی‌ها مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: آمریکایی‌ها به جای تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران بهتر است که مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: آمریکایی‌ها به جای تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران بهتر است که مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند.

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، امیر محمد حسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش روز شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه دوره هشتم دکترای فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره سی و یکم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اظهار داشت: استفاده از تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس همواره مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تمام تلاش خود را برای استفاده از این تجارب گرانبهای بکار گرفته است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان بر لبه دانش و فناوری حرکت می کنند و تجهیزات و فناوری های داریم که گاهی در دنیای مروز  هم موجود نیست اما بیان آنها به مصلحت نیست. این آمادگی که در قبال آن احترام نظام بین الملل را به وا در پی داشته یعنی قدرت این یک واقعیت گویا و غیر قابل انکار است.

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: مقامات آمریکایی برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تلاش های زیادی کردند و این در حالی است که آنها از ابتدای انقلاب هر آنچه توانسته‌اند انجام داده اند، آیا چیزی بیش از این می توانستند انجام دهند، آنها بجای این تلاش‌ها بیهوده بهتر است مشکلات داخلی کشورشان را حل کنند، کشور آنها در حال فروپاشی است بهتر است به دنبال حل مشکلات خودشان باشند.

امیردادرس تاکید کرد: آمریکایی‌ها بهتر است به دنبال راه حلی برای عدم همراهی بین المللی باشند و به بی اخلاقی‌های رفتاری خود را توجه کنند، این بی اخلاقی‌ها چه پیامی برای آیندگان در کشور آمریکا به همراه خواهد داشت. من گاهی اوقات دلم برای مردمی که در آمریکا زندگی می کنند می سوزد که چنین حاکمان دارند.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: اگر چه ممکن است امروز در داخل کشور با مشکلاتی روبرو باشیم اما امت و نظامی داریم که رهبرش امام گونه است و اخلاق حاکم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی مردم است. اما رهبران آمریکا افتخارشان بی اخلاقی است.

وی با اشاره به هزینه‌های گسترده دشمنان در فضای مجازی برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهان گفت: آنچه ما از آمریکایی‌ها می‌دانیم و آنچه در فضای مجازی بیان می شود بسیار متفاوت است. رفتار رئیس جمهور آمریکا چندش آور است، او تا بحال بنابر اعلام خود آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ هزار دروغ از تریبون رسمی گفته است و افتخار او دستگیری پناهندگان مکزیکی و جدا کردن فرزندان آنها از والدین شان است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: رئیس جمهور آمریکا روابط نامشروع و ناصحیح را به عنوان یک افتخار اعلام می‌کند، این آن چیزی است که در فضای مجازی به عنوان یک الگو معرفی می شود. پس لازم است که همه ما در عرصه مجازی با سواد رسانه ای وارد شویم و توجه کنیم سمت و سوی اخبار چیست.

امیر دادرس با بیان این که قدرت امریکا رو به افول است افزود: امروز کشورهای که در هژمونی آمریکا بودند از او فاصله گرفته اند و ما شاهد ظهور قدرت های جهانی جدید هستیم و یک جانبه گرایی درحال از بین رفتن است.

وی ادامه داد: امروز به آن چنان قدرت و عزتی رسیده ایم که اگر کشتی به آن سوی جهان می فرستیم به خوبی ماموریتش را بدونه هیچ مزاحمتی  انجام می دهد، این سایه قدرت ما در آن منطقه است البته ممکن است ما کمتر قدر آن را بدانیم زیرا فضای مجازی نمی گذارد ما با واقعیت روبرو باشیم.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.