روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 32325
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 تیر 1401 - 15:34 | | ارسال توسط :
در دیدار سفیر آکردیته لیتوانی:

آیت‌الله رئیسی: ایران و لیتوانی ظرفیت‌های متنوع و متعددی برای ارتقای سطح روابط با یکدیگر دارند

رئیس جمهور در دیدار سفیر آکردیته لیتوانی گفت: ایران و لیتوانی ظرفیت‌های متنوع و متعددی برای ارتقای روابط و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با یکدیگر دارند.
آیت‌الله رئیسی: ایران و لیتوانی ظرفیت‌های متنوع و متعددی برای ارتقای سطح روابط با یکدیگر دارند

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در آئین دریافت استوارنامه «ریکارداس دیگوتیس» سفیر آکردیته لیتوانی گفت: دو کشور ظرفیت‌های متنوع و متعددی برای ارتقای روابط و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با یکدیگر دارند.

رئیس جمهور با بیان لزوم اجرای تعهدات کشورهای غربی افزود: جمهوری اسلامی ایران طبق تایید همه ناظران به تعهدات خود در توافق عمل کرده است، اما در عوض آمریکا از این توافق خارج شده و کشورهای اروپای نیز از عمل به تعهدات خود تخطی کرده‌اند.

آیت‌الله رئیسی اقدام آمریکا و کشورهای اروپایی برای پیگیری صدور قطعنامه علیه کشورمان از سوی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حین مذاکرات را وقیحانه و بر خلاف الزامات مذاکره و توافق توصیف و تصریح کرد: رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ایران زمینه توافق و همکاری را فراهم خواهد کرد.

«ریکارداس دیگوتیس» سفیر آکردیته لیتوانی نیز در این مراسم با طرح درخواست گسترش روابط و ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از جمله لیتوانی اظهار داشت: به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا تاکید می‌کنم که زمینه و فرصت مناسبی برای توسعه هر چه بیشتر روابط با جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.