روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 47121
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 13 دی 1402 - 12:50 | | ارسال توسط :

آیت‌الله رئیسی پنجشنبه عازم آنکارا می‌شود

رئیس جمهور به دعوت همتای ترکیه‌ای خود و به منظور انجام سفر رسمی، صبح پنجشنبه - ۱۴ دی ماه - در راس یک هیات عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم آنکارا پایتخت ترکیه می‌شود.
آیت‌الله رئیسی پنجشنبه عازم آنکارا می‌شود

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر پس از استقبال رسمی از سوی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با وی ملاقاتی خصوصی خواهد داشت و سپس هشتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های ایران و ترکیه به ریاست دو رئیس جمهور برگزار می‌شود.

پس از آن روسای جمهور در نشست مطبوعاتی نتایج رایزنی‌های خود را با حضور رسانه‌ها تشریح خواهند کرد.

همچنین در جریان این سفر دو رئیس جمهور در نشست مشترک تجار و فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حضور خواهند یافت و آیت الله رئیسی با ایرانیان مقیم این کشور نیز دیدار می‌کند.

هفتمین نشست شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ و در جریان سفر رسمی رئیس جمهور ترکیه به تهران برگزار شد که دو طرف در این نشست بر توسعه مناسبات و ارتقای روابط در حوزه‌های اقتصادی، زیرساختی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی توافق کردند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.