روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47337
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 23 دی 1402 - 14:52 | | ارسال توسط :
در جلسه بررسی آخرین وضعیت تولید انجام شد

اتخاذ تدابیر لازم برای استمرار رشد تولید در ماه‌های پیش‌رو و سال ۱۴۰۳

رئیس جمهور در نشستی با گروه وزرا و معاونین اقتصادی دولت، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت واحدهای تولیدی کشاورزی، صنعتی و معدنی، مقرر کردند برای استمرار ارتقا و رشد تولید و بهبود عملکرد واحدهای تولیدی تدابیر و هماهنگی‌های لازم به عمل آید.
اتخاذ تدابیر لازم برای استمرار رشد تولید در ماه‌های پیش‌رو و سال ۱۴۰۳

 به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،سید ابراهیم رئیسی صبح امروز – شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ – در نشستی با گروه وزرا و معاونین اقتصادی دولت که به منظور بررسی مسائل و نیازهای بخش تولید برگزار شده بود، آخرین وضعیت واحدهای تولیدی کشاورزی، صنعتی و معدنی را ارزیابی کردند.

در این جلسه وزرا و معاونین رئیس جمهور گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده برای تامین نیازها و رفع مسائل بخش‌های مختلف تولیدی ارائه کردند.

همچنین مقرر شد برای استمرار ارتقا و رشد تولید و بهبود عملکرد واحدهای تولیدی تدابیر و هماهنگی‌های لازم بین وزارتخانه‌ها و بخش‌های مختلف در راستای بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود و نیز تامین نیازهای مالی و انرژی این واحدها در ماه‌های باقیمانده از سال جاری و سال ۱۴۰۳ به عمل آید.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.