روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 10917
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 6:35 | | ارسال توسط :

اجرای طرح آمبلیوپی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال در کیش

با گذشت بیش از 11 ماه از آغاز اپیدمی بیماری کووید19، عوارض متعدد آن بر جنبه های مهم اقتصادی، اجتماعی و فردی زندگی انسانها در سطح جهان آشکار شده است. با کاهش آمار تلفات انسانی ناشی از ویروس مذکور و توسعه فرهنگ رعایت موازین بهداشتی در شرایط بحرانی موجود، فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی در کشور مجددا از سر گرفته شده است
اجرای طرح آمبلیوپی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال در کیش

با گذشت بیش از ۱۱ ماه از آغاز اپیدمی بیماری کووید۱۹، عوارض متعدد آن بر جنبه های مهم اقتصادی، اجتماعی و فردی زندگی انسانها در سطح جهان آشکار شده است. با کاهش آمار تلفات انسانی ناشی از ویروس مذکور و توسعه فرهنگ رعایت موازین بهداشتی در شرایط بحرانی موجود، فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی در کشور مجددا از سر گرفته شده است. یکی از بخشهایی که به بیشترین معضل دچار شده است بخش سلامت و تامین بهداشت می باشد. در این راستا یک راه موثر در غلبه بر این معضل آغاز اجرای برنامه های حفظ و ارتقا سلامت است.

لذا در خصوص اجرای طرح آمبلیوپی ( پیشگیری از تنبلی چشم ) ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال  و به منظور جلوگیری از برخی از تبعات فوق الذکر همه گیری کووید ۱۹ با رعایت یکسری پروتکل از ۲۲/۰۹/۹۹ لغایت ۲۲/۱۱/ ۹۹ در این اداره توسط غربالگران مجرب در سال جاری با دستگاه فتورفرکتومتر این طرح انجام می شود که این دستگاه با مشارکت و همکاری سازمان منطقه آزاد و اداره بهزیستی کیش جهت به حداقل رساندن خطر انتقال بیماری ” در برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم در کودکان ۳-۶ سال” خریداری گردیده است.

بنابراین از والدین دارای کودکان ۳-۶ سال درخواست می شود جهت انجام این طرح و اطمینان از سلامت چشم کودکان خود، با شماره تماس ۴۴۴۳۳۸۹۹ و ۴۴۴۳۳۸۹۴  داخلی پذیرش و هماهنگی    تماس حاصل نمایند و پس از تعیین وقت با در دست داشتن شناسنامه یا کارت ملی کودک به آدرس میدان سعدی ، خیابان اقبال ، اداره بهزیستی مراجعه نمایند.

 شایان ذکر است که بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی پذیرش کودکان بدون دریافت نوبت قبلی انجام نمی شود. همچنین جهت رعایت پروتکل های بهداشتی از خانواده ها تقاضا می شود  با استفاده از ماسک و دستکش مراجعه کنند .

                                                                                                       با تشکر     

       شقایق کهورزاده

   رئیس اداره بهزیستی کیش

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.