روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48827
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 17 اسفند 1402 - 10:06 | | ارسال توسط :

اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی قبل از نوروز در کیش

رئیس مرکز بهداشت کیش از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی قبل از نوروز ۱۴۰۳ در جزیره خبر داد.
اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی قبل از نوروز در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، اسدالله احمدی گفت: این طرح در راستای طرح سلامت نوروزی با هدف بررسی مواد غذایی آرایشی، بهداشتی و اماکن عمومی اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی تا پایان ماه رمضان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: شش گروه بازرسی و نظارتی دو نفره در نوبت های صبح و بعدازظهر، بازدید‌های بهداشتی را با هدف حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و مسافران نوروزی انجام می‌دهند.

رئیس مرکز بهداشت کیش با اشاره به همزمانی اجرای طرح سلامت نوروزی و ماه رمضان با هدف حفظ سلامت روزه داران، گفت: کارشناسان بهداشت محیط، از تمامی مساجد و حسینیه‌ها در خصوص رعایت نکات بهداشتی در امور پذیرایی از روزه داران بازدید و آموزش‌های لازم را به متصدیان ارائه می‌کنند.

اسدالله احمدی گفت: بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی، کارگاه‌های تولید زولبیا و بامیه و انواع شیرینی پزی ها، رستوران ها، طباخی‌ها و عرضه کنندگان حلیم، آش و غذا‌های ویژه ماه رمضان نیز با حضور کارشناسان مرکز بهداشت انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت هدف از طرح تشدید نظارت‌های بهداشت محیطی بر اماکن عمومی را حفظ و ارتقای سلامت عمومی و پیشگیری از بروز بیماری‌های منتقله از آب و غذا برشمرد.

اسدالله احمدی افزود: شهروندان برای طرح سئوالات، شکایات، نظرات و پیشنهادات خود می توانند با سامانه ۱۹۰ و شماره تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ و ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۹۹ مرکز بهداشت کیش تماس بگیرند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.