روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 5892
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش تاریخ انتشار : 26 مرداد 1399 - 9:27 | | ارسال توسط :
رئیس اداره بهزیستی کیش خبرداد:

اجرای طرح پویش “ ایران همدل” برای یاری به مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی کیش از اجرای طرح پویش« ایران همدل» در جزیره کیش در راستای یاری رساندن به مددجویان بهزیستی جزیره خبرداد.
اجرای طرح پویش  “ ایران همدل” برای یاری به مددجویان بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی کیش از اجرای طرح پویش« ایران همدل» در جزیره کیش در راستای یاری رساندن به مددجویان بهزیستی جزیره خبرداد.

به گزارش روزنامه اخبار کیش، شقایق کهور زاده اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ادامه روند کمک های مردمی، سازمان بهزیستی در این مرحله نیز پویش  ایران همدل را از عید غدیر خم تا پایان ماه صفر آغاز کرده است و این پویش در چهارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: این پویش با عنوان خاص‌موضوع “ کرامت علوی “ ، “ شور حسینی “ در فاصله زمانی عید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار می شود. 

کهورزاده هدف از راه  اندازی این پویش را در راستای کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت‌ افزار برای دانش‌آموزان و دانشجویان جامعه هدف سازمان بهزیستی و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی برای عزیزان تحت پوشش این سازمان  که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولین و سالمندان در سطح کشور حضور دارند برای پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و انجام  سایر تمهیدات لازم، را ذکر کرد.

وی افزود: به طور یقین این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد همچنین برای توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند و طبیعتاً در ایام این پویش که مصادف با ماه مهر هم خواهد بود برای تهیه نوشته افزار و وسایل کمک آموزشی خصوصاً استفاده از وسایلی برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی کیش از تمامی خیرین نیکوکار و ساکنین محترم جزیره کیش خواست تا کمک های نقدی خود  را از طریق راه های همدلی در ذیل پرداخت کنند:

? شماره کارت:

۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷

نویسنده : زیبا حسین زاده | منبع خبر : اخبار کیش
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.