روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 21606
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 11:16 | | ارسال توسط :

اختصاص یارانه برای تعدیل قیمت ماهی در کیش

شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای یکسال آینده بابت اجاره غرفه های بازار ماهی یارانه پرداخت می کند تا مردم دغدغه خرید ماهی نداشته باشند.
اختصاص یارانه برای تعدیل قیمت ماهی در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، عبدالنبی شرفی در گفتگوی اختصاصی خبر سیمای کیش گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و دغدغه غرفه داران برای پرداخت اجاره بها مزایده بازار ماهی را امسال حذف کردیم.

وی گفت: نرخ سال گذشته اجاره بهای غرفه‌های بازار ماهی را به مدت یکسال دیگر تمدید کردیم و با هماهنگی با سازمان منطقه آزاد کیش و براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در کیش غرفه داران از بخشودگی یک ماه اجاره بها برخوردار شدند.

شرفی گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های آب و برق، تاسیسات و نگهداری بازار‌ها سعی شد نرخ اجاره سال گذشته حفظ شود و به همین دلیل غرفه داران نیز باید همراهی کنند چراکه سیاست شرکت عمران آب و خدمات نیز بر این است که سال آینده یارانه پرداخت شود تا مردم دغدغه گرانی ماهی را نداشته باشند.

وی افزود: اگر قرار بود امسال نرخ جدید تعیین شود توسط کارشناس رسمی دادگستری یا مزایده تعیین می‌شد که به طور قطع با افزایش روبرو بود و با این وجود برنامه و سیاست شرکت عمران آب و خدمات کیش، حفظ قیمت سال گذشته و افزایش ندادن نرخ اجاره بهای غرفه‌ها بود تا قیمت ماهی افزایش پیدا نکند و قیمت‌های سال گذشته باقی بماند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.