روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 20495
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 مرداد 1400 - 16:05 | | ارسال توسط :

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات پزشکی کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از تخصیص ۱۲ میلیارد تومان برای تامین و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش خبر داد.
اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات پزشکی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، جعفر آهنگران در آخرین جلسه هیئت مدیره سازمان مبنی بر اعلام نیاز بیمارستان به تجهیزات پزشکی، گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با اولویت قرار دادن ضرورت‌های کنونی جامعه و به منظور جلوگیری از فرایند تشریفات برگزاری مناقصه از سر جمع بودجه فرهنگی، گردشگری و عمرانی نسبت به تامین و خرید تجهیزات پزشکی، اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان را به این مهم اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص واردات واکسن توسط بخش خصوصی برای واکسیناسیون تمام ساکنان جزیره کیش، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش فقط اخذ مجوز واردات واکسن از طریق وزارت بهداشت و درمان را بر عهده دارد.

وی بر تحقق پذیری این مهم ابراز امیدواری کرد و افزود: با ابلاغ دستور مساعد از سوی وزارتخانه به سازمان غذا و دارو، واکسن مورد نیاز ساکنان جزیره توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

جعفر آهنگران گفت: با توجه به هماهنگی که با مدیریت عالی استانداری به عمل آمد به زودی با افزایش انتقال واکسن به جزیره؛ افراد ۱۸ سال به بالا جهت واکسیناسیون در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش همچون سرزمین اصلی، اولویت نخست را عبور با حداقل هزینه از دشوارترین گذرگاهی که در چند دهه گذشته کشور و جزیره با آن مواجه شده قرار داده است.

جعفر آهنگران خاطر نشان کرد: هیئت مدیره و ارکان سازمان منطقه آزاد کیش با تمام توان و در حد مقدورات ناکافی برای کاهش بار مشکلات فعالان اقتصادی، گردشگری و صنعتی این منطقه تلاش می‌کند.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش از تعامل سازنده و تلاش مضاعف تمام صنوف، انجمن ها، صاحبان کسب و کار‌های بزرگ و کوچک در شرایط حاکم بر جامعه، تقدیر کرد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.