روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 1051
  پرینتخانه » استان, ایران تاریخ انتشار : 06 اسفند 1398 - 11:06 | | ارسال توسط :
نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم:

ارتزاق مردم هرمزگان از دریا است

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه ارتزاق مردم غرب هرمزگان از دریا به‌صورت صیادی یا تجارت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه معیوبی که به مناطق مرزی وجود دارد و ترخیص‌کار، بازرگان و ملوان ما را قاچاقچی می‌شناسند، برداشته شود و در قانون به فکر اصلاح این موضوع باشیم.

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه ارتزاق مردم غرب هرمزگان از دریا به‌صورت صیادی یا تجارت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه معیوبی که به مناطق مرزی وجود دارد و ترخیص‌کار، بازرگان و ملوان ما را قاچاقچی می‌شناسند، برداشته شود و در قانون به فکر اصلاح این موضوع باشیم.

به گزارش روزنامه اخبارکیش از ایسنا، احمد جباری در دیدار با امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه، با بیان اینکه دو دوره نمایندگی‌ام جای مجلس و دستگاه اجرایی در حوزه انتخابیه تغییر یافته بود، افزود: به‌گونه‌ای که بنده به مناطق تحت حوزه نمایندگی‌ام رفته و پروژه‌های معطل‌مانده را پیگیری و دنبال می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه مصوبات دولت‌های گذشته که بر روی زمین‌مانده بود را احیا کردم، خاطرنشان کرد: برای این مصوبات ردیف بودجه قرار می‌دادم و تلاشم برای اجرایی شدن مصوبات بود درحالی‌که وزارتخانه و دستگاه اجرایی مربوطه خود وظایفی دارد که باید آن‌ها به دنبال تحققش بودند.

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با بیان اینکه این رویکرد باید تغییر یابد و یک نماینده مجلس به وظیفه ذاتی خود که همان قانون‌گذاری و نظارت بر انجام صحیح مصوبات است، بپردازد، اضافه کرد: دستگاه اجرایی باید برخی امور از نماینده مجلس کمک بخواهد تا کارها پیش رود و جایی هم وظیفه یک دستگاه اجرایی است به کمک نماینده مجلس بیاید تا با قدرت بتوانند مشکلات را کاهش دهند.

جباری با اشاره به اینکه در وعده و وعیدها نامزدهای انتخاباتی مواردی شنیده می‌شد که در وظایف یک نماینده مجلس نیست، عنوان کرد: در زمان نمایندگی‌ام بزرگراه بندرلنگه-بندرخمیر از مصوبات دولت وقت بود که زمین‌مانده و حتی کمربندی برای بندرلنگه دیده نشده بود اما با وجود عضویتم در کمیسیون عمران تمامی تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار بستم و خوشحالم که در این امر سهمی داشتم.

وی با تأکید بر اینکه ارتزاق مردم غرب هرمزگان از دریا به‌صورت صیادی یا تجارت است، خاطرنشان کرد: باید نگاه معیوبی که به مناطق مرزی وجود دارد و ترخیص‌کار، بازرگان و ملوان ما را قاچاقچی می‌شناسند، برداشته شود و در قانون به فکر اصلاح این موضوع باشیم.

جباری اضافه کرد: دیگر عصر دعواها و خطکشیهای سیاسی به سر رسیده است، مردم گرفتار هستند و از این دعواها خسته شدهاند؛ مردم میخواهند مشکلات و گرفتاریهای آنها حل بشود.

نماینده منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم در پایان گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند و باید در راستای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

همچنین امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه در این دیدار گفت: دیگر انتخابات به پایان رسیده و دوره رقابت به دوره رفاقت تبدیل‌شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدجواد رکنی با بیان اینکه امتیاز نماینده منتخب غرب هرمزگان سابقه دو دوره نمایندگی مجلس است، تصریح کرد: دیگر دوران تجربه‌اندوزی به پایان رسیده و وقت عمل فرارسیده و مردم غرب هرمزگان در انتظار نماینده‌ای عمل‌گرا هستند.

وی با اشاره به اینکه انتظار مردم عملکردی است که در حد توان یک نماینده مجلس باشد نه بیشتر و نه کمتر، اظهار کرد: اکنون فرصت مناسبی برای خدمت کردن فراهم‌شده و امیدوارم در این راه مردم حامی و پشتیبان و مطالبه گر باشند.

امام‌جمعه شهرستان بندرلنگه در پایان در خصوص مهم‌ترین خواسته‌های مردم منطقه، اضافه کرد: توجه به اشتغال، خارج کردن گمرکات غرب هرمزگان از وضعیت فعلی، حل مشکل پروازها از به‌عنوان یک معضل جدی و گاز کشی در منطقه مهم‌ترین انتظاراتی است که مردم خواهان پیگیری آن هستند.

نویسنده : تحریریه اخبار کیش | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.