روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 27558
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 07 اسفند 1400 - 14:37 | | ارسال توسط :

ارتقای جایگاه ایران در المپیک مهمترین هدف والیبال ساحلی ناشنوایان است

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان این تیم گفت: ارتقای جایگاه ایران در المپیک مهمترین هدف ما برای شرکت در بازی های المپیک ناشنوایان برزیل است.
ارتقای جایگاه ایران در المپیک مهمترین هدف والیبال ساحلی ناشنوایان است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا،فریدون الهامی اظهار داشت: جزیره کیش چهارمین مقصد اردوهای تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان کشور جهت حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در برزیل است و این تیم تا زمان اعزام سه اردوی دیگر نیز برگزار می کند.

وی با بیان اینکه چهار بازیکن حاضر در اردوی جزیره کیش در شرایط ایده آل با حداکثر آمادگی تمرینات خود را پیگیری می کنند افزود: سال ۲۰۱۷ در دوره قبلی المپیک در سامسون ترکیه والیبال ساحلی ایران مقام پنجم جهانی را کسب کرد و سعی می کنیم در این دوره جایگاه ایران را ارتقا بدهیم.

الهامی گفت: اردوی جزیره کیش جمع‌بندی تمرینات تاکتیکی سه اردوی گذشته در قشم، بندرعباس و بندر انزلی بوده و سه اردوی آینده نیز تمرینات جهت ارتقای سرعت عمل بازیکنان و تمرکز آنان بر مسابقات و شناخت بیشتر حریفان حاضر در این تورنمنت دنبال خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی با بیان اینکه تیم ملی ناشنوایان برای دومین مجوز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است یادآور شد: در دوره جدید ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه راهی مسابقات خواهند شد.

مهراد کشاورز، الهام خیر، اندیش، وحید طالبی و حامد گرگانی چهار بازیکن عضور تیم ملی حاضر در اردوی کیش هستند و محمد خلیلی از مربیان این جزیره به عنوان مربی تیم ملی والیبالیست های ملی پوش را تمرین می دهد.

تمرینات تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان متنوع تاکتیکی و بدنسازی برای کسب آمادگی بیشتر ملی پوشان در دو نوبت صبح و عصر از ۲۹ بهمن آغاز و تا هشتم اسفند ادامه دارد.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.