روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43020
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, ورزشی تاریخ انتشار : 15 مرداد 1402 - 10:22 | | ارسال توسط :

اردوی مشترک تیم‌های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه به میزبانی کیش

رئیس فدراسیون تنیس از تدارک برگزاری اردوی مشترک تیم‌های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه، مهر امسال به میزبانی جزیره کیش خبر داد.
اردوی مشترک تیم‌های ملی تنیس بانوان ایران و ترکیه به میزبانی کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، داود عزیزی، گفت: این اردو با هدف حضور قدرتمند در مسابقات فدکاپ بحرین برگزار خواهد شد.

وی در خصوص حضور تیم ملی تنیس بانوان در مسابقات فدکاپ بحرین، گفت: مقرر شد یک مربی روسی برای تمرین تیم ملی بانوان به ایران سفر کند و اردوی مشترک تیم ملی ایران و ترکیه نیز مهر در جزیره کیش برپا خواهد شد.

عزیزی گفت: برای بازی‌های آسیایی هانگژو تنیس یک سهمیه دارد و قرار است یکی از دختران ایران در این رشته اعزام شود و در حال پیگیری برای اعزام تنیسور در بخش آقایان نیز هستیم.

رئیس فدراسیون تنیس به در پیش بودن مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر در رشته تنیس اشاره کرد و گفت: در چندسال گذشته رشته تنیس در المپیاد‌های استعدادیابی حضور نداشت و امسال برای اولین بار مسابقات استعدادیابی این رشته شهریور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.