روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 47611
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 04 بهمن 1402 - 16:55 | | ارسال توسط :

استفاده از توان حداکثری در ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ستاد نوروزی کیش بر استفاده از توان حداکثری در ارائه خدمات به گردشگران سفر‌های نوروزی تاکید کرد.
استفاده از توان حداکثری در ارائه خدمات به گردشگران در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، رحیم سرهنگی توجه ویژه به حوزه سلامت و درمان، آمادگی کامل این حوزه در ایام نوروز، افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی و ایجاد بیمارستان صحرایی را یکی از موضوعات مهم ستاد نوروزی برشمرد.

وی بر تدوین برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان با پیام‌های فرهنگی اجتماعی و مذهبی در ایام نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد.

نمایندگان کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ نیز گزارش پیشرفت اقدامات، بسترسازی برای میزبانی از مسافران و گردشگران و راهکار‌های افزایش رضایتمندی میهمانان نوروزی کیش را بررسی کردند.

ساماندهی و آماده سازی مبادی ورودی، تامین و افزایش تعداد شناور‌های حمل خودرو و مسافر در مسیر چارک به کیش و بالعکس، افزایش پرواز‌ها به جزیره کیش، تامین یدک کش آتشخوار در مسیر دریایی، توسعه و ارتقا خدمات گردشگری، تسهیل روند نوبت دهی در بندرگاه کیش و چارک با هماهنگی مسئولان، تامین و ذخیره آب و برق جزایر کیش و هندورابی در ایام نوروز و تدابیر لازم در مواقع بحران نیز در دومین جلسه ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ بررسی شد.

آماده سازی فضای اسکان خانواده‌های شهدا و ایثارگر، کنترل تردد موتور‌های شارژی در ایام شلوغ سال جدید، ترتیب دادن ضیافت افطار به دلیل تقارن نوروز با ماه رمضان از سوی سازمان و به کمک خیران، استفاده از راهکار‌های هوشمند احراز هویت خودرو‌ها و سرنشینان در بندرگاه، طراحی شهری و نورپردازی، چاپ بروشور‌های اطلاع رسانی و ساماندهی و نظارت بر بازار میوه و تره بار و ماهی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.