روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 36951
  پرینتخانه » علمی و فناوری تاریخ انتشار : 07 دی 1401 - 16:42 | | ارسال توسط :
در حاشیه جلسه دولت

استقبال مشروط وزیر ارتباطات از فعالیت استارلینک در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر اپراتور اینترنت ماهواره ای که بخواهد در قلمروی یک کشور سرویس ارائه کند باید قواعد سرزمینی آن کشور را رعایت کند.
استقبال مشروط وزیر ارتباطات از فعالیت استارلینک در ایران

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،عیسی زارع پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره امکان فعالیت اپراتور استارلینک در ایران اظهار کرد: ما از فعال شدن اپراتورهایی که  اینترنت‌ ماهواره‌ای ارائه می‌دهند استقبال می‌کنیم. همین الان هم دو سه اپراتور هستند که اینترنت ماهواره‌ای در نقاط دورافتاده روستایی ارائه می‌کنند، اما طبق قواعد بین‌المللی هر اپراتور اینترنت ماهواره ای که بخواهد در قلمروی یک کشور سرویس  ارائه کند باید قواعد سرزمینی آن کشور را رعایت کند.

وی ادامه داد: ما این قواعد را به همه این اپراتورها از جمله استارلینک ابلاغ کرده‌ایم و اگر این قواعد را بپذیرند، ما از فعالیت آنها استقبال می کنیم . ما ۳ هزار روستا داریم که هنوز به اینترنت متصل نیستند که با این اقدام می‌توان آن‌ها را به اینترنت متصل کرد.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.