روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 37807
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 06 بهمن 1401 - 17:42 | | ارسال توسط :

استولتنبرگ: باید آماده حملات جدید روسیه باشیم

دبیرکل ناتو امروز (پنجشنبه) ضمن ادعای اینکه "احتمالا روسیه حملات جدیدی علیه اوکراین انجام خواهد داد"، گفت که افزایش حمایت‌های نظامی از کی‌یف "مهم" است.
استولتنبرگ: باید آماده حملات جدید روسیه باشیم

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی رادیو ۴ گفت: تانک‌های جنگی تغییر بزرگی را ایجاد خواهند کرد و کمک می‌کنند تا اوکراینی‌ها جلوی حملات روس‌ها را بگیرند.

وی افزود: این تانک‌ها همچنین به اوکراینی‌ها کمک خواهند کرد تا سرزمین‌های خود را بازپس بگیرند و تعداد سرزمین‌های بیشتری را آزاد کنند و در این جنگ پیروز شوند. ما همه می‌دانیم که روسیه قصد دارد حملات جدیدی را انجام دهد.

دبیرکل ناتو در ادامه ادعاهای خود گفت: روسیه سرعت تولید مهمات خود را افزایش می‌دهد و از ایران و کره شمالی تسلیحات بیشتری دریافت خواهد کرد. روسیه همچنین بیش از ۲۰۰ هزار سرباز اضافی را برای حملات جدیدش مستقر کرده است.

ینس استولتنبرگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا متحدان ناتو و شرکا “کمک‌های هوایی” را برای کی‌یف در نظر دارند، گفت: در حال حاضر تمرکز اصلی دفاع هوایی است و متحدان سیستم‌های دفاع هوایی زیادی را به اوکراین تحویل داده‌اند.

استولتنبرگ در مصاحبه دیگری با تلویزیون اسکای نیوز باری دیگر از اقدام انگلیس، آلمان و سایر متحدان جهت ارسال تانک‌های جنگی به اوکراین استقبال کرد.

وی بدون ذکر تاریخ دقیق تحویل این تانک‌ها گفت: مدت زمانی طول می‌کشد تا نیروهای اوکراینی آموزش ببینند. من مطمئن هستم که این کار به زودی انجام خواهد شد.

از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین (۲۴ فوریه)، غرب کمک‌های مالی و تجهیزات نظامی گسترده‌ای را به اوکراین ارسال کرده است. در این میان، آمریکا با ارسال بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار کمک از بزرگترین حامیان کی‌یف محسوب می‌شود.

روسیه هم بارها از غرب خواسته است تا “پمپاژ” تسلیحات به اوکراین را متوقف کند و اعلام کرده که ادامه چنین روندی درگیری‌ها و خصومت‌ها را میان مسکو و کی‌یف طولانی‌تر می‌کند و موجب می‌شود مردم عادی اوکراین رنج بیشتری بکشند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.