روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Thursday, 16 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 9 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 25347
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 08 دی 1400 - 17:18 | | ارسال توسط :

اسلامی: جهاد دانشگاهی در مسیری که باید، قرار دارد

رئیس سازمان انرژی‌ اتمی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی همواره در جست‌وجوی یافتن مسائل و مشکلاتی است که در سر راه دستگاه‌های گوناگون کشور قرار دارد.
اسلامی: جهاد دانشگاهی در مسیری که باید، قرار دارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف خدا جهاد دانشگاهی در مسیر صحیحی که باید قرار دارد. جهاد دانشگاهی همواره در جست‌وجوی یافتن مسائل و مشکلاتی است که در سر راه دستگاه‌های گوناگون کشور قرار دارد. این نهاد توانسته با کار پژوهشی و علمی نیازهای کشور را بویژه در سالهای اخیر که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اعمال شد، برطرف نماید.
وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ تبلور عینی مقایسه دو باور پیگیری خرید از خارج و اعتماد به ظرفیت‌های بومی کشور است. پیام نمایشگاه این است که قطار پیشرفت کشور از بسیاری از سرفصل‌ها عبور کرده و ظرفیت‌های بسیاری ایجاد شده است. در این مسیر امیدوارم همه سرمایه گذاران و کسانی که به فکر توسعه کشور هستند حتماً اندیشه جهاد دانشگاهی را در درون خود متبلور کنند و ازین ظرفیت بهره‌مند شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطر نشان کرد: سازمان انرژی اتمی که یک سازمان پژوهش محور بنیادی است همواره آمادگی داشته و دارد که با جهاد دانشگاهی کار مشترک انجام دهد.
اسلامی همچنین با اشاره به فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی در حوزه‌های کشاورزی گفت: سازمان انرژی اتمی برنامه ریزی وسیعی را برای توسعه کاربرد پرتوها در حوزه محیط زیست، کشاورزی و حوزه صنعت آغاز کرده است. برای اولین بار توانستیم در گستره‌ای وسیع فناوری هسته‌ای را برای بهبود بخشی به کیفیت تولیدات غذایی و صنعتی به کار بگیریم و مردم از آن بهره‌مند شود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.