روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 44228
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402 - 15:41 | | ارسال توسط :

اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی

با اعلام سرمربی تیم ملی تکواندو اسامی ۵ تکواندوکار اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اعلام شد.
اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در بازی‌های آسیایی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایسنا،مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین طی روزهای دوم تا هشتم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات کشورها مجاز به اعزام ۵ تکواندوکار در گروه مردان و ۵ تکواندوکار در گروه زنان هستند. ضمن این که دو تکواندوکار هم در بخش پومسه به این بازی‌ها اعزام خواهند شد. 

 کادر فنی تیم ملی بانوان ۳۰ مردادماه ترکیب نفرات اعزامی به این بازی‌ها را اعلام کرد و امروز نیز بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی اسامی ۵ تکواندوکار شرکت کننده در بازی‌های هانگژو را اعلام کرد. 

بر همین اساس مهدی حاجی موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، علیرضا حسین‌پور در وزن ۶۳- کیلوگرم، متین رضایی در وزن ۶۸- کیلوگرم، مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم، نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت‌ها را تشکیل خواهند داد.

هدایت تیم ملی تکواندو مردان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است؛ مجید افلاکی و نعیما خواجوی نیز دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. 

| منبع خبر : خبرگزاری ایسنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.