روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 32934
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 01 مرداد 1401 - 14:40 | | ارسال توسط :

افزایش پرواز‌ها و کاهش اجاره بهای غرفه‌ها مطالبه بازاریان کیش

تعدادی از بازاریان کیش با هدف افزایش پرواز‌ها برای ورود بیشتر گردشگر، کاهش اجاره بهای غرفه‌ها و رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات خود مقابل ساختمان منطقه آزاد کیش حاضر شدند.
افزایش پرواز‌ها و کاهش اجاره بهای غرفه‌ها مطالبه بازاریان کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ؛ سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد با توجه به حضور نداشتن مدیرعامل این سازمان در جزیره در جمع بازاریان حاضر شد.

محمد چالویی گفت: سازمان منطقه آزاد کیش در کنار مردم است و از این وضع پیش آمده راضی نیست، اگر گردشگر در کیش نباشد و جزیره رونق نداشته باشد سازمان منطقه آزاد کیش نیز متضرر می‌شود.

وی گفت: مسئولان سازمان منطقه آزاد به دنبال راه حل‌هایی برای رونق جزیره کیش هستند.

شرکت هواپیمایی کیش با اعلام انجام تعمیرات دوره‌ای برخی از هواپیما‌های خود، برخی از پرواز‌های این شرکت را لغو کرده و این موضوع با برگزاری جشنواره تابستانی کیش همزمان شده است.

براساس آمار، پرواز‌های جزیره کیش بسیار کاهش یافته است و در برخی روز‌ها فقط ۱۱ پرواز انجام می‌شود و این کاهش پرواز‌ها و کاهش ورود مسافر به کسادی بازار‌ها منجر شده است و کسبه خواستار رفع مشکلات پیش آمده هستند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش به خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: به پیشنهاد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد فردا ساعت ۱۰ صبح نشستی با حضور مهدی کشاورز و نمایندگان کسبه، مدیران بازار‌ها و جامعه بازاریان به منظور بررسی مشکلات و ارائه راه کار‌های لازم تشکیل می‌شود.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.