روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 39058
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اجتماعی تاریخ انتشار : 24 اسفند 1401 - 9:34 | | ارسال توسط :

افزایش ۱۰ درصدی تولید آب در کیش

دبیر کمیته بحران ستاد هماهنگی سفر‌های نوروزی از افزایش ۱۰ درصدی ظرفیت تولید آب و ۷۵ درصدی ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب کیش خبر داد.
افزایش ۱۰ درصدی تولید آب در کیش

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، منصور ملانوری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران در ایام نوروز گفت: شرکت آب و برق کیش نسبت به نوسازی تجهیزات تولید آب و برق اقدام کرده است و در حال حاضر نیروگاه‌های کیش توان تولید روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار متر مکعب آب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این رقم تولید و ظرفیت ذخایر، تا پایان تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به جزیره سفر می‌کنند مشکلی نخواهیم داشت.

دبیر کمیته بحران ستاد هماهنگی سفر‌های نوروزی افزود: با افزایش ۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعبی، ظرفیت کنونی در حوزه تصفیه فاضلاب ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مکعب رسیده است.

ملانوری اوج مصرف برق در ایام شلوغی نوروز را ۱۲۰ مگاوات عنوان کرد و با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت تولید در کیش، بیش از ۲۰۰ مگاوات است، گفت: برای تامین برق مورد نیاز در ایام نوروز هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

دبیر کمیته بحران ستاد هماهنگی سفر‌های نوروزی افزود: سال گذشته یکی از معضلات ما تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها بود که امسال با اقدامات انجام شده و اتصال به خطوط گاز سراسری، نیروگاه‌ها در حال تکمیل ظرفیت ذخایر خود هستند.

منصور ملانوری، خاطرنشان کرد: بسترسازی برای اطلاع رسانی موضوعات مختلف به گردشگران در بنادر چارک و آفتاب انجام شده است.

به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.