روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 24722
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, اقتصادی تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 17:17 | | ارسال توسط :

افزایش ۳۰ درصدی ارائه خدمات کلوپ‌های دریایی

مدیرعامل جامعه کلوپ‌داران کیش از افزایش ۳۰ درصدی ارائه خدمات تفریحی به مسافران در جزیره کیش خبر داد.
افزایش ۳۰ درصدی ارائه خدمات کلوپ‌های دریایی

به گزارش روزنامه اخبار کیش از خبرگزاری صداوسیما ، علی اقتصاد در نخستین نشست صمیمانه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعضای هیئت مدیره‌های جامعه بازاریان و بازرگانان، جامعه کلوپ داران دریایی و بازار‌های کیش با اشاره به وعده سرپرست سازمان برای پیگیری مشکل تامین سوخت شناور‌های کلوپ‌های دریایی کیش گفت: ثبت نشدن شناور‌های کلوپ ها، توقف در روند اداری و  نبودن قرارداد‌های کلوپ‌ها باعث استمرار مشکلات تامین سوخت برای این مجموعه‌ها شده است.

وی به ارائه‌ مشکلات کلوپ داران در ملاقات مردمی با سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و ادامه داد: مقرر شد نشستی با اعضای جامعه کلوپداران برگزار شود.

اقتصاد گفت: برای قیمت‌گذاری نرخ اجاره‌بها توسط سه نفر کارشناس جدید انجام شده است و بعد از ابلاغ، قراردادها منعقد و مشکلات دیگر نیز حل خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر کلوپ‌ها بدون مجوز فعالیت اقتصادی ارائه خدمت می‌دهند و این امر مشکلاتی را مانند دریافت کد شیما برای تامین سوخت به وجود آورده است.

مدیرعامل جامعه کلوپ داران کیش آسیب به کلوپ داران را آسیب به گردشگری جزیره دانست و گفت: در صورت تعطیلی کلوپ ها با افت شدید مسافر روبه‌رو خواهیم شد، چنانچه این کاهش در آمار گردشگری را در دوران شیوع کرونا نیز شاهد بوده‌ایم.

علی اقتصاد با اشاره به ۳۰ کلوپ تفریحات دریایی، تصریح کرد: از این تعداد ۲۳ کلوپ فعال است.

وی از کاهش محدودیت‌های کرونایی در ظرفیت پذیرش گردشگر خبر داد و افزود: با توجه به نبود قرارداد و امنیت شغلی و بضاعت اندک فعالان این حوزه با افزایش هزینه‌ها، هیچ یک از تک‌کلوپ ها موفق به نوسازی تجهیزات خود نشده اند.

اقتصاد افزود: برای حل مشکل تامین سوخت شناور‌های کلوپ‌های دریایی کیش، در جلسات متعدد بنا شده است سازمان بنادر و کشتیرانی با تاییدیه معاونت حقوقی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، سوخت شناور‌های دریایی را در سامانه صدف ثبت، و یا امکان دریافت سهمیه سوخت در سامانه صدف را برای شناور‌های دریایی ایجاد کند.

| منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.