روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 37400
  پرینتخانه » استان تاریخ انتشار : 24 دی 1401 - 12:14 | | ارسال توسط :
از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه امسال؛

افزون بر ۴۶ هزار تُن انواع آبزی از هرمزگان صادر شد

سرپرست شیلات هرمزگان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه افزون بر۴۶ هزار تُن انواع آبزیان از استان به خارج از کشور صادر شد که این میزان از صادرات افزون بر ۸۶ میلیون دلار ارزآوری داشته است.
افزون بر ۴۶ هزار تُن انواع آبزی از هرمزگان صادر شد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا ، ساسان صادقی در این خصوص افزود: آبزیان صادر شده شامل میگوی پرورشی، انواع ماهیان ماکول (حسون، سلطان ابراهیم، طلال) و غیرماکول (ماهی مرکب، یال اسبی، مارماهی) و سایر آبزیان بوده است.

وی، کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه، ویتنام، مالزی، تایلند و چین را از بیشترین مقاصد صادرات آبزیان شیلات هرمزگان عنوان کرد.

سرپرست شیلات هرمزگان، تولید محصولات شیلاتی با کیفیت و صادرات‌محور را یکی از سیاست‌های شیلات هرمزگان اعلام و تصریح کرد: امیدواریم با صادرات این گونه محصولات، ارزآوری خوبی برای کشور و فعالان شیلاتی داشته باشیم.

گفتنی است؛ استان هرمزگان با تولید بیش از یک چهارم محصولات شیلاتی کشور سهم قابل توجهی در ارزآوری و صادرات از طریق محصولات شیلاتی دارد و دارای رتبه نخست صادرات از نظر وزنی در سال ۱۴۰۰ بوده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.