روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 22593
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 23 مهر 1400 - 14:42 | | ارسال توسط :

امام جمعه: کیش از اکسپور بهترین بهره را ببرد

امام جمعه کیش گفت: مسوولان و دست‌اندرکاران جزیره باید تلاش کنند که از نمایشگاه اکسپو دوبی برای جذب سرمایه گذاری خارجی بهترین بهره را ببرند.
امام جمعه: کیش از اکسپور بهترین بهره را ببرد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته کیش با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی اکسپو دوبی اظهار داشت: این نمایشگاه جهانی ، فرصتی مناسب است تا از این طریق ظرفیت های مختلف کیش در حوزه گردشگری، اقتصادی و سرمایه گذاری به جهانیان معرفی شود. 

 وی اضافه کرد: کیش باید در این نمایشگاه چشمگیر و گسترده حضور یابد تا نتیجه مطلوب بهره برداری از این فرصت برای جزیره، جذب  سرمایه گذاران خارجی و جلوگیری از خروج ارز باشد.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: برای تحقق این مطالبه لازم است دست‌اندر کاران جزیره یک تیم متخصص با قدرت چانه زنی بابا را به این نمایشگاه اعزام کنند تا بتوانند با ارتباط گیری با سرمایه گذاران از فرصت های این نمایشگاه به نفع جزیره بهره برداری کنند.

وی همچنین با اشاره به تاکید سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی برای اعلام برنامه های سازمان های مناطق آزاد به این دبیرخانه اظهار داشت: انتظار می رود تمامی مدیریت های زیر مجموعه این دبیرخانه در راستای اعتلای اهداف دولت و نظام هماهنگی بیشتری با دبیرخانه داشته باشند.

وحدت امت اسلامی مهمترین ثمره نظام اسلامی است

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: روز ۱۲ ربیع الاوال سالروز ولایت نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت تا ۱۷ ربیع الاول سالروز مولود رسول خدا به روایت اهل تشیع است که به عنوان یکی از ابتکارات نظام اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی اضافه کرد: وحدت کلمه بین امت اسلامی به ویژه پیروان ۲ مذهب شیعه و سنی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اعتلای دین مبین اسلام در جامعه جهانی بوده است.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: مسلمانان باید بدانند که برگ برنده آنان اتحاد و وحدت بوده و لازم است برادران اسلامی با تمرکز بر اشتراکات دینی این وحدت را  تقویت کنند.

وی با تسلیت هشتم ربیع الاول سالگرد شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: ایمان، باور و اعتقاد عمیق به خداوند متعال، ساری و جاری کردن سبک زندگی اسلامی از مهمترین ویژگی های رهروان امام زمان (عج) است.

امام جمعه کیش افزود: در زمان حاضر نیز تا می توانیم باید ایمان به خدا، معاد و دین را تقویت کنیم تا یاران بیشتری برای این امام همام جمع شود.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان عرصه امنیت و اقتدار کشور گفت: خانواده بزرگ ناجا  با نثار شهیدان مختلف و جانفشانی نیروهای جان برکف همواره گام های بلندی را در راستای اقتدار انقلاب اسلامی برداشته اند.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.