روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 36106
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 05 آذر 1401 - 13:04 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: بسیج راهگشای انقلاب در نبردهای ترکیبی است

امام جمعه کیش گفت: اکنون پیچیده ترین جنگ ترکیبی جهان علیه جمهوری‌اسلامی در حال انجام بوده که بسیج اصلی ترین نهاد راهگشا و پیروزی ایران در این نبرد است.
امام جمعه کیش: بسیج راهگشای انقلاب در نبردهای ترکیبی است

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام علیرضا بی نیاز روز شنبه در همایش اقتدار بسیج در جزیره کیش اظهار کرد: این نیرو بهترین نهاد و نعمت الهی است که با تجمیع نیروی ایمانی از متن جامعه انقلابی برخواسته است.
وی با بیان اینکه بسیج برای دفاع از اعتقادات، ارزش ها و مردم در مقابل دشمنان تشکیل شده است اضافه کرد: لازم است این نیرو برای تحقق اهداف متعالی خود هر آنچه می تواند خود را در عرصه تجهیزات نرم و سخت افزاری برای ایجاد ترس در بین دشمن مجهز کند تا معاندان جرات هجمه به جامعه اسلامی را نداشته باشند.
امام جمعه کیش یادآور شد: تلاش و مبارزه در راه خدا، اخلاص و پایداری، کسب نهایت توانمندی برای دفاع از مردم و رهبری جامعه اسلامی بخشی از ویژگی های تاریخی بسیج بوده که از بدو اسلام تا کنون از سوی این جامعه پیگیری شده است.
وی افزود: بسیج برای رسیدن به این الگوها ممکن است در تنگناهای سیاسی، اقتصادی قرار بگیرند و سختی ها را برای رضای خداوند تحمل کند اما با اقتدار مقابل هجمه ها و فتنه ها ایستادگی خواهد کرد.


فرمانده سپاه ناحیه کیش هم در این آیین با اشاره به اینکه بسیج همواره در صحنه حضور دارد اظهار کرد: در نگاه و منظومه فکری امامین انقلاب همواره ویژگی های زیادی ذکر شده که توجه به آنها برای پایداری این نهاد مردمی لازم است.
سرهنگ میرزاده افزود: تفکر انقلابی و اسلامی، بصیرت و آگاهی، شادابی و نشاط، نظم و انضباط از جمله ویژگی هایی است که امام راحل و رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف خود بسیج را با آن توصیف کرده اند.
وی یادآور شد: برای تحقق این ویژگی بسیج خدمتگذار ملت ایران است و همواره ثابت کرده هدفی جز این در عرصه های مختلف جنگ سخت و نرم، سازندگی، حوادث، اجتماعی و علمی نداشته و امروز اگر بنا به شرایطی در کنار نیروی انتظامی قرار دارد با هدف ایجاد آرامش و پایداری آن در جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه کیش با بیان اینکه حضور بسیج در کیش نیز مصداق همین عملکردها بوده و از بدو تاسیس خدمت‌رسانی را در عرصه های مختلف انجام داده است گفت: برای تحقق بیش از پیش اهداف متعالی بسیج در عرصه های مختلف برای مساله شناسی و حل مسایل کارگروه های تخصصی و هیات اندیشه ورز در حال تشکیل شدن است.
سرهنگ میرزاده یادآور شد: دشمنان در آخرین فتنه هدف گیری خود را به سمت بسیج برده و می داند اگر مجموعه ای به اسم بسیج نباشد کارهای خود پیش در کشور به راحتی پیش می برد.
وی افزود: در این ایام بسیج مقتدرانه تلاش می کند مقابل لیدری و هدایت عوامل فتنه در خارج و داخل از کشور و تاثیر رسانه های معاند و برای ضربه زدن و سنگ اندازی در مسیر تعالی اسلامی ایستادگی کند.
تشکیل زنجیره انسانی مدافعان خلیج فارس، پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان کشور و رژه دریایی نیروهای مسلح و بسیج در خلیج همیشه فارس از جمله برنامه همایش اقتدار بسیج کیش بود.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.