روزه نفس
۞قال اميرالمومنين عليه السلام:صوم النفس عن لذات الدنيا انفع الصيام.۞ ۞اميرالمومنان علي عليه السلام فرمود: روزه نفس از لذتهاي دنيوی سودمندترين روزه هاست.۞ غرر الحكم، ج 1 ص 416 ح 64
Wednesday, 15 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 8 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19685
  پرینتخانه » آخرین اخبار کیش, سیاسی تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 15:59 | | ارسال توسط :

امام جمعه کیش: همدلی مسوولان و مردم شکوفایی تولید را به همراه دارد

امام جمعه کیش گفت: شکوفایی تولید مهمترین نتیجه تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بوده که این همدلی مسوولان و مردم مهمترین به حقیقت پیوستن آن است.
امام جمعه کیش: همدلی مسوولان و مردم شکوفایی تولید را به همراه دارد

به گزارش روزنامه اخبار کیش از ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم است در سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید مردم و مسوولان به صورت یکپارچه با پشتیبانی خود موانع را از سر راه تولیدگران برداشته و زمینه شکوفایی اقتصاد را بوجود بیاورند.

وی با بیان اینکه جزیره کیش به عنوان یکی از موفق ترین مناطق آزاد تجاری کشور از جامعه ای همراه و همدل برخوردار است یادآور شد: این همدلی در دوران سخت شیوع ویروس کرونا به مراتب بیشتر از گذشته نمود پیدا کرد چراکه در کنار تمام آسیب های این دوران مردم و مسوولان با قرار گیری در کنار هم مانع از بروز برخی آسیب ها به ویژه در حوزه سلامت شدند.

امام جمعه کیش افزود: مدیریت مسوولانه سازمان منطقه آزاد و تمام واحدهای زیر مجموعه آن نیز اکنون موجب ایجاد آرامش در سطح شهر شده و با تداوم این روند می توان اقدامات بزرگی را در راستای تحقق شعار سار جاری جزیره شاهد بود.

وی اضافه کرد: ایجاد توان رقابتی از مهم ترین مولفه های موفقیت مناطق آزاد در عرصه بین المللی است و اگر بخواهیم جزیره کیش در رشد اقتصاد کشور موثر باشد باید در رقابت با سایر مناطق آزاد منطقه و جهان عملکرد پر رنگ تری داشته باشیم که این مهم در عرصه بین‌الملل تنها با توسعه متوازن کیش محقق می شود.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

| منبع خبر : خبرگزاری ایرنا
به اشتراک بگذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم تحریریه در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.